Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Friday 17th

Hallojsan!
Här är vi uppe, pigga och glada. Super fint väder och vi har fått ätit en otroligt god frukost. Vi vaknade lagom till att Ludqvists gubbar började jobba. Dom ska ju byta ut alla lås här hemma + att sätta igen brevlådeinkastet. Så vi steg upp ganska så fort imorse, fast vi han ju med en massa gosebus med Melvin i sängen först =D Så himla mysigt. Sen gick vi ner till ritz och köpte nybakt bröd, åh så gott och det var verkligen inte sista gången vi gjorde det.

Ja gårdagen började inte särskillt bra och slutade inte mycket bättre. Eller ja, Melvin var iaf inte glad på hela dagen. Vette tusan va det var med honom men idag är han som vanligt igen. Som tur var kom tant Johanna över några timmar så jag fick lite hjälp med gnällpellen.

Och igår när Robban kom hem så åkte vi ut till överby för vi skulle kika på lite sommarkläder till Melvin och vi hittade ett par shorts, ett linne och en "sommardräkt". Men vi hann som vanligt inte med allt vi hade velat men vi ska till stan sen på ett annat ärende och då kan jag lita gärna kika in i lite affärer där =D.

Ikväll kommer min mamma, syster, bror och Niklas hit och ska grilla med oss. Sen på kvällen när Melvin lagt sig ska vi spela lite spel och dricka ett glas vin =D Så mysigt och sen ska även mamma sova över här =D

Nä nu ska jag sätta mig och pressa lite i solen (får passa på när Melvin sover). Robba är nere och dammsuger bilen.
Ha en fin dag

Han stänger ut sig på balkongen


Busen i sin nya "sommardräkt"


Han är jätte nyfiken på när pappa sätter upp skåpskydd (eller vad det kallas)


Vi önskar er en riktigt bra fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0