Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Gomorron underbara Torsdag

Morrn morrn!

Får börja med att säga GRATTIS till Fanny på sin 1års dag!

Idag är humöret lite bättre för inatt sov Melvin hela natten =D. Och då är mamma nöjd.
Vi har precis hunnit med ett bad och nu ligger han och somnar ganska så snart. Skönt! Så jag får väl sätta mig en stund på balkongen sen när solen riktigt värmer. Jag har ju tänkt följa med mamma och Johanna och kika på lägenheten mamma ska flytta till men nu som sagt somnar ju Melvin och han brukar sova i 2 timmar och då hinner vi tyvärr inte

Igår gick omlägget om såret upp så nu har jag bara ett plåster på.. Aj vad ont det gjorde att bada Melvin när det åkte av...Men så är det att ha barn, dom kommer ju faktiskt i första hand ;)

Idag är det grillning i Velanda som står på schemat och kika på majbrasan. Ska bli mysigt!

Han fick bli BEBIS en snabbis igen =D


Badabadabada



Kommentarer
Postat av: Tant Johanna

Stackare som skadat ditt finger. Vågar nog inte äta frukost med dig någon mer gång på Ritz, jo skoja bara:)

Gud va söt Melvin är, nu va det ett tag sen jag såg honom men får ta det nästa vecka. Hoppas ni får det super duper bra ikväll med god mat och stor brasa;)

kramizzz

2009-04-30 @ 10:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0