Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Måndag 27:e April

Hejsan och god morgon!

Grillningen i lördags var verkligen super lyckad. Vet inte när jag skrattade så mycket sist. En riktigt rolig kväll..Haha!
Tack för det tjejer och killar!!

Igår gjorde vi inte allt för mycket. Eller vi passade på att ta en rejäl städning här hemma innan vi hämtade Melvin. Och sen åkte vi ut till Velanda och hämtade våran gosse. =D Efter det åkte vi och köpte en salladsbulle (istället för pizza) hihi, jätte gott var det. Sen var det ganska lugnt hos familjen Andersson resten av dagen.

Idag frågade moster Lollo om vi ville följa med på en liten promenad ut till överby och sen ta en fika där ute. Och det klart vi gör, jag känner att jag behöver komma ut och promenera lite :D

Nä nu får jag göra iordning mig och min son så vi hinner.
Ha en fin dag

Underbart


Me & Jessica


Sandra & Marie


2 stycken tokar (Johannes och Micke)


Rachan trodde han var cool, hihi


Kajsa


The grabbs


Jimmy och Emma


Ett stycke gladEmma


Mina underbara


Och min älskling i sin nya gunga och nya kläder som han fått av farmor och farfar!
Det tackar vi så hjärtligt för =D


Kommentarer
Postat av: Tuviis

Woow Melvin vilken cool gunga du fått och kläderna var super snygga =D

Kramar från Bästisen

2009-04-27 @ 11:53:09
Postat av: Amelie

Vilken tuffing Melvin e ;)

2009-04-27 @ 21:12:04
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Mormor

Hmm. Ögonen ser lite glansiga ut. Hmm. Undrar vad det är i glaset.:-)) Kram

2009-04-27 @ 22:07:20
Postat av: Amelie

Ja men de finns inte kvar i thn man måste åka till Torp... Men där hade de ganska många kvar. Fanns även i babyblått och beige. ;)

2009-04-28 @ 09:23:56
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0