Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Morgon och snart Ikea

Jepp snart kommer mommo och moster hit och ska göra Melvin sällskap medans mamma åker och handlar på Ikea med familjen Nord. =D! Har inte tänkt handla alls mycket men jag tycker det är sååå roligt att få komma iväg och bara vara. Och dessutom har jag ju söta Tuvis med som jag kan få busa med utan att Melvin ska bli svartsjuk, hihi!

Jajjemensan tant Johanna, det var minen han gjorde när ni skulle gå in. Haha! Han tycker det ska bli minst lika roligt att få sova hos er. Så på fredag får ni bädda och göra mysigt så det är klart till på söndag, haha! =D

Nu ska jag slänga in håret i en dusch och sen dricka en kopp kaffe och sen kommer dom nog och hämtar mig.
Skriver mer senare
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0