Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Påskhelgen

God morgon allesammans!
Nu vet jag att jag varit riktigt dålig på att blogga men i helgen har jag faktiskt inte velat ta mig tid till att sitta vid datorn överhuvudtaget. Har vara varit med min familj och hittat på en massa äventyr =D

Orkar inte skriva om denna långa goa helg förutom att den har varit helt underbar men mycket god mat och bra sällskap!
Och Melvin har ju fått sova hos tant Johanna och farbror Markus för första gången denna helgen och det gick super bra. Han sov längre än vanligt till och med =D.

Igår var vi hemma hos min underbara mormor på en super god påskmiddag. Det tackar vi så hjärtligt för! Jätte trevligt faktiskt. Men det brukar det ju vara när man är med mormor =D

Idag ska jag och Melvin traska till BVC och det ska bli spännande att se hur vår lilla pojk växer.
Sen ska vi hem igen och bara slappa såhär efter påskhelgen. Vi har ju inte varit hemma så himlans mycket i helgen. Och ikväll är det DUBBEL AVSNITT AV DESPERATE HOUSEWIFE!!!!! YEEEES va jag längtar.

Jag vet inte om min lilla prins börjar/är förskyld, det rinner ju några otroliga mängder ur hans näsa och nu har han även börjat hosta. Vi trodde ju att det kanske var  tänderna men nu börjar jag fundera på om han åkt på en förkylning. Vi får iaf vara hemma några dagar nu och kurera honom.

Nä ha en bra dag idag!
Heej

Nakenfisen kryper runt innan baddax


Årets första fiske


Mys med mammas mage nu på morgonen

Kommentarer
Postat av: Amelie

Åh vilken liten mys!

Hehe det är en riktigt BVC-dag idag. Jag du å sandra :P

2009-04-14 @ 13:43:27
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, ska verkligen bli skönt att byta!

2009-04-14 @ 14:04:03
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Mormor Lisa

Tack så jättemycket själva. Det är alltid kul när min stora familj träffas o att mina underbara barnbarn o barnbarnsbarn oxå är med. Kram

2009-04-14 @ 19:33:27
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Mormor Lisa

Tack vad gulliga ni är. Jättekul att ni var här hos mig o gubben.:-))

Så fick vi ju träffa guldklimpen Melvin oxå. Kram

2009-04-14 @ 19:48:29
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Mormor Lisa

Nu fick du oxå dubbelt. Så blev det med Johanna oxå. Först ser man inget o när jag skickar nästa svar så blir det två o nu är det tre med detta. Kram

2009-04-14 @ 19:49:55
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0