Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

¤ Soliga morgon ¤

God morgon!

Det enda positiva som är idag är att solen faktiskt strålar här hemma. Morgonen började väl inte som världens bästa och kl var 06.45. Melvin är på ett super duper dåligt humör och grinar och gnäller stup i ett. Har inte fått en enda lugn stund, fick till och med inte ens äta min frukost ifred. Och när jag står och gör min frukost så tappar jag våran stora tunga sockerburk på min fot...Aj aj aj aj. Upp med Melvin fort från golvet för det låg socker överallt och jag hade grymt ont så jag nästan grät. Fick iaf satt honom i sin matstol så jag kunde få gå runt i lägenheten och ajja mig....Och när smärtan väl börjar släppa DÅ tänker jag på att det kunde ju lika gärna varit Melvin som fått den i huvudet för han satt ju nere vid mina fötter. Tacka gudarna för att den landande på mig för det hade ju kunnat gå riktigt riktigt illa (dåliga jag). Men ska jag vara ärlig så bultar det fortfarande i min tå. =(

Igår var vi och fiskade men vi är nog för tidigt ute för att fiskarna ska ha kommit igång med jagandet för vi fick inte ens ett enda litet napp. Melvin var hos farmor och farfar sålänge men det blev bara 1 timme. Men nu ska vi vänta lite med fiskandet, några helger iaf.

Idag är det ju som en fredag här hemma eftersom Robban är ledig imorgon =D Skönt. Då har vi tänkt åka upp till hunneberg och gå en långpromenad och sen kanske grilla några korvar. En riktig familjedag!

Men vi har nog inga större planer för kvällen idag, men vi hittar nog på något.

Ha en underbart solig dag!

Det var så skönt och mysigt att sitta i lugn och ro


Vi hämtade en trött liten kille hos farmor och farfar

Kommentarer
Postat av: Emilia

Usch vilken morgon du har haft.. Verkligen otur att du tappade burken på din fot.. Men ajg tycker inte du ska känna att du är dålig för att den kunde kommit på Melvin.. Hoppas han frisknat till sig snart så vi kan ses.. Kram

2009-04-16 @ 09:46:05
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/
Postat av: Marie

Ajjsing :( Jag kan komma o blåsa på din små tåssingar..

2009-04-16 @ 09:54:49
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Jessica o Tuva

Ne men ush stackars dig, fyy sånna mornar är inte kul =( Hoppas resten av dagen blir bättre iaf.

Idag ska jag se till att vara hemma när ni ska hämta mattan :) Slå en pling innan ni kommer.

Puss och Kraam

2009-04-16 @ 10:40:33
Postat av: Johanna

usch fy och blä. Jag lider verkligen med dig... Stackars foten. =(

2009-04-16 @ 12:25:18
URL: http://meller.blogg.se/
Postat av: Mormor/Mamma

Hahahaha lilla gumman. Hoppas smärtan lagt sig nu, men jag kan riktigt se hur du hoppar runt hjärtat. Bara för att det skulle kunna varit, innebär inte att man är dålig för då hade det inte funnits en enda bra förälder i hela världen hjärtat. Det som räknas är hur det blir och sedan kan en olycka även drabba den bäste. Älskar dig/er. Massor av pussar och kramar.

2009-04-16 @ 12:29:58
Postat av: Sandra

Stackars tån din! :/

2009-04-16 @ 12:46:02
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Amelie

Stackars! kramar om

Hoppas du får en bättre eftermiddag!

2009-04-16 @ 12:49:16
Postat av: Mormor Lisa

Din stackare, men var glad att din mamma inte var i närheten o fick ett hysteriskt skrattanfall. Jag tappade ett bord på tån en gång så jag vet hur ont du har. Kram

2009-04-16 @ 20:51:02
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Malin

aajj då !! gjort samma sak några gånger med min tån....fasiken vad ont det gör !! vad dom små blir stora fort !! såå himla söt ålder !! snart står han där och ska ha moppe och bil också !! tiden går såå snabbt ! hehe kraam !

2009-04-17 @ 09:25:03
URL: http://malinandersson.blogg.se/
Postat av: Malin

aajj då !! gjort samma sak några gånger med min tån....fasiken vad ont det gör !! vad dom små blir stora fort !! såå himla söt ålder !! snart står han där och ska ha moppe och bil också !! tiden går såå snabbt ! hehe kraam !

2009-04-17 @ 09:25:28
URL: http://malinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0