Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Söndag 5:e April

God morning!

Nu kan vi iaf konstatera att Melvin faktiskt är mest lik mig som liten. =D Men som Robban säger "Det kan växa bort om han har tur" Haha.

Det blev en riktigt lång shoppingrunda igår och det var jätte skojigt faktiskt. Emilia och Alvin, Jag och Melvin, Marie och William drog ut till överby och bara kikade. Sen blev det även en god fika på briggen. Glass blev det för min del =D. Gottigt! Sen gick vi ännu fler timmar runt i affärerna. Hittade 2 par skor till mig och ett par till Robban och sen hittade jag även en skit snygg väst till mig. Har varit ute på jakt efter en väst jätte länge och nu hittade jag en PERFEKT =D Och för bara 49 kr. Haha. Ska man shoppa billigt ska man handla med mig =D

Igår hade vi en riktigt myskväll här hemma med våra grannar, tant Johanna och farbror Markus. Vi satt ute på balkongen och tog oss ett glas vin och spelade lite kort. Så mysigt och det var riktigt härligt ute. Dom gick härifrån vid halv 12 och då var det rätt i säng för våran del =D Nu när man är småbarnsförälder har änna nattetiderna ändrats. Redan vid 22 tiden sitter vi och gäspar, hahaha.

Idag ska vi på middag hemma hos min moster Lena som bor i sikhall. Det ska bli väldigt roligt, det är ju inte alls för ofta som man träffar dom. Och det är alltid gott med lite mat.

Imorgon ska mommo komma hit och passa Melvin för jag skulle nog åka med familjen Nord till Ikea =D.
Skönt att bara få komma iväg och vara lite barnledig tycker jag.

Nä nu orkar jag inte komma på mer att skriva =D
Ha det bra så länge

Sitter och fikar på balkongen


Och sen gick vi på en riktigt härlig kvällspromenad

Kommentarer
Postat av: Emilia

Du har sån röta vad det gäller shopping =) Och på Barnavdelningen dessutom..

2009-04-05 @ 11:29:59
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/
Postat av: Kristina

Vad händer idag? :)

Var gärna med i min frågestund!

2009-04-05 @ 12:54:10
URL: http://kristinaviktoria.blogg.se/
Postat av: Martina

Har ni köpt ny vagn nu??

Ni ser ut att ha haft de underbart:)



Hoppas allt är bra med er?!

kram

2009-04-05 @ 14:46:29
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Jessica

Så där jätte barnledig blir du inte imorgon "Miss Bestämd" ska ju med haha =D !

De ska bli så trevligt och lite god Ikea mat på det blir perfekt :)

2009-04-05 @ 15:13:44
URL: http://jessicanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0