Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

TTela Magazine

Ja äntligen är vi med i TTela magazine =D Intervjuen var i December och NU är vi med. Så ska gå och hämta några tidningar imorgon när vi ändå är ute. Marie skickade en länk så vi kunde kika på hur hela alltet såg ut och det var faktiskt ganska bra =D.

Ja Robban är iväg och hjälper farbror Markus med någonting och det tog MYCKET längre tid än va jag trott för nu hinner vi inte alls med allt det jag hade velat =( Men men det är ju faktiskt sånt som händer.

Vi var på en jätte trevlig fika hos Marie förut och vi fick en jätte god sockerkaka som Jörgen bakat, redig han är =D.

Innan så var jag ute och gick en promenad med Lollo och Elias runt spikön och det var riktigt härligt.
Sen så gick jag och Melvin hem till Jessica för jag orkade inte gå hem innan och dessutom ville jag ha lite sällskap. =) Och  få krama lite på min älsklings Tuva. Hon är min lilla sessa!

Imorgon har vi massor för oss och det är skönt.

Nu ska jag ta min sällskapsjuke kille så får vi väl se när Robban kommer.
Hej och god natt

(Klicka för förstoring)
 
Elias ute på promenad                                William äter kaka
                              

Bus med Marie                                          Melvin fick testa Williams "Gunghäst"
                           

Tuvis och William


TTela Magazine

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hämta en tidning till mig meed är du snäll =) jag vill ha en... Kraam

2009-04-02 @ 20:13:48
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/
Postat av: Mormor Lisa

jag vill oxå ha en tidning eller är det imorgon fredag vi får den.

Kram

2009-04-02 @ 23:55:59
URL: http://emmaaronsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0