Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Dåligt med bilder

Hej svejs!!

Ursch så tråkigt det är med en blogg utan bilder. Och nu sitter jag hos svärföräldrarna för att laga lite middag och här funkar ju datorn som den ska men jag mitt pucko glömde ju kameran hemma....*arg på mig själv* så tyvärr blir det inga bilder idag häller =(

Och Robban ringde till bredbandsbolaget idag för att flytta över vårat internet men då skulle det bara ta 3 veckor. Så vi får väl se hur vi ska lösa detta. Klarar mig ju inte utan internet så länge....Internetberoende som man är, hehe!

Nu har vi iaf flyttat klart allt och fått iordning på det mesta. Nu saknas bara soffan, kyl/frys, spis, micron och ugnen, sen är allt på plats =). Åh vad jag längtar. Men på måndag kommer det mesta.

Idag var det egentligen jobb på schemat men jag mår inte allt för bra så jag kände att det var bättre att stanna hemma dessa dagarna så jag är frisk till jobb helgen.

Igår var vi på fika hemma hos Jessica och det var trevligt som vanligt. Sen fick jag med Jessica, Rachid, Tuvis och Marie till torp för ja skulle köpa en cykel. =)  Och det fick jag gjort, även en barnstol till cykeln, regnkläder till lillgrabben och inneskor till honom som han ska ha på dagis. Just de ja, en hjälm fick vi inköpt till honom också.

Och idag fick jag världens gladaste besked!!
Melvin kom in på dagiset, JIPPPIIIIIIIIIII!! Så den 24e augusti börjar han på dagis. Åh vad jag är glad, bättre kunde det verkligen inte blivit!  Så idag är det en riktigt bra dag, allt känns super.

Ikväll får vi väl se vad som händer, har inga större planer. Måste ju kurera mig lite också.
Nä nu kurrar magen väldans mycket! Men jag hoppas jag ska lösa internetfrågan så det blir lite mer uppdaterat med både text och bilder!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Sandra

Varför begärde ni inte flytt av bredbandet innan ni flyttade?

2009-08-11 @ 17:48:15
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/
Postat av: mormor Lisa

Va, roligt. Ska bli kul att titta hur det blivit. Vi får komma förbi en dag. Kram

2009-08-13 @ 12:06:50
URL: http://emmaaronsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0