Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Fredag 28:e

Skrev detta igår kväll men blogg.se krånglade för mig då så jag lägger upp det nu

God kväll!!
Måste bara berätta att jag har världens underbaraste pappa! Herregud vad han är snäll. Idag kom ett paket på posten som han skickat och det var HELA Atrid Lindgrens samlings sagor! Eller vad man ska kalla det. Alla hennes sagor på cd skiva som man kan lyssna på. Åh vad underbart för Melvin, det kommer han verkligen älska när han börjar förstå. Och jag är så glad över att jag har honom. Visst har vi inte haft bra kontakt dom senaste åren men nu känns det som att det håller på och byggas upp. Man får tänka framåt och göra det bästa man kan. Det är ju inte sååå långt emellan oss så det går ju om man bara vill. =) Och jag vill ha min pappa i mitt liv och Melvin vill ha sin morfar. Helt underbart!!

Emilia var här ikväll och vi la lite slingor i henne hår som förövrigt blev super bra. Vi satt här och tjöta och tog oss några glas vin. Jätte trevligt.

Och nu känner jag att jag sitter uppe lite för länge för att orka upp imorgon för att jobba. Men det löser sig det med. Brukar vara ganska pigg på morgonen ändå..

Robban har också fått ihop våran super fina soffa =) Äntligen kan vi SITTA framför tv och bara vara. =)

Imorgon är det som sagt jobb så nu får jag ta och hoppa i säng!
God natt



Leker spöke, hehe


Somnat så gott, min lilla älskling


Kläderna Melvin fick av morfar och Ylva! Tack till tusen




Samlingen


Och nya soffan! Blev jätte jätte bra

Kommentarer
Postat av: Angelica

japp, britt-marie heter hon.. =) inte lätt att komma ihåg alla namn.. anthon skall börja på kritan i skogshöjden, det stället vi valde, jätte nöjd är jag.. okej, men vi håller tummarna att du kommer in då.. jag hoppas jag kommer in i jan, men det hade varit bättre om det var många som tackade nej nu så jag kom in, men det är nog inte så tyvärr, men men.. måste bara säga vilken fin soffa ni har köpt, får man fråga vart ni köpt den? vilka fina kläder han fått, måste verkligen ut och handla nya kläder till anthon nu, får bli när förkylningen är över.. kram

2009-08-29 @ 11:37:31
URL: http://muchlov.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma & Fotoblogg]

Fin soffan är :)

2009-08-29 @ 11:46:29
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Tant Johanna

Ja det blev jätte fint! Exakt som våran fast en divan till och en annan färg på fötterna bara. Skönt med soffa!

2009-08-30 @ 08:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0