Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Lördag 1:e augusti

God kväll!!

Ledsen att jag inte skrivit men min dator är hel knas. Den säger att vårat windows inte är äkta så den funkar bara när den själv vill. Och stänger av sig stup i kvarten. Men men nu kanske jag hinner slänga iväg ett inlägg, utan bilder eftersom jag inte kommer in i själva datorn.

Men vi jobbar och står på i lägenheten. Nu börjar det lika någonting och jag är verkligen SUPER NÖJD med allt. Det blir såååå fint. Kan inte bli bättre om jag får säga det själv, hehe!!! Min karl han är allt bra redig som faktiskt klarat det mesta själv...Åh vad jag är glad att jag har honom...

Nu har vi även fått upp alla luckor i köket och jag säger bara, vilken skillnad. Tyvärr kommer vi få vänta på våra vitvaror i några veckor så helt färdigt kommer det inte bli på ett tag. Men men, vad gör det sen när det väl är helt klart?!?!

Melvin är hos Johanna och Markus idag och har varit där hela dagen. Robban hämtar hem honom imorgon. Vi behöver lite egentid och även få lite tid till att grejja.

Igår hade vi en jätte söt liten Elias här och han stannade över natten. I början gick det väl sådär för han vart mest ledsen när han var här men senare på kvällen började det arta sig. MEN vilken skillnad det är på våra barn i dessa åldrar. När Elias var ledsen hade man ingen aning om vad det kunde vara och det gick ju lixom inte lugna ner honom så som man kan göra med Melvin. Ingenting funkade och när han väl var tyst vågade man knappt titta åt honom ifall han skulle bli ledsen igen, hehe! Men det var jätte mysigt att ha honom här. Bilder kommer senare när vi fått ordning på datorn.

Imorgon är det jobb igen som gäller för min del. Inte alls lika roligt men så är det.
Och vi skulle ha ringt fotografen för att få Melvins förstoring för nu har det gått mer än dom 2 veckorna vi hade på oss men vi har haft fullt upp med både sjukdom, renovering och dels att vi glömt lappen med nummrena hemma hos svärföräldrarna. Men jag ska ringa på måndag och fråga om det kanske går bra ändå??!!

Nä nu får jag hoppa i säng så jag orkar med morgondagen!!
Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0