Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Måndag och dagis dags

Hejsan hej!!
Får börja med att gratulera William på 2 års dagen! Grattis killen!! <3
Och sen vill jag gratulera min lilla "vitlök" Lisa som inatt fick en liten son! Grattis gumman, hoppas allt gick bra och att vi snart får träffa den lilla krabaten!

Nu var det ett tagsen jag hade tag på dator med internet men jag kan kanske glädja er och berätta att vi får vårat internet inkopplat imorgon =) Så från och med imorgon (om det funkar som det ska) så kommer bloggen uppdateras som vanligt igen =)

Idag var det första dagen på dagis för Melvin. Visst är det bara inskolning men det är lika stort för en förälder ändå, hehe! Och han trivs såååååå bra på det mysiga dagiset. Även vi trivs med alla som ska ta hand om våran son om dagarna. Imorgon och på onsdag är det bara pappa som ska följa med till dagis för mamma ska tråkjobba. Men på torsdag och fredag är vi båda två som är med igen. =)

Ja vad har vi fått gjort nu dessa dagarna då. Hmm...Jo jag har varit på Ikea med svärmor och fått handlat lite smått och gott. Sen har vi även varit på Williams 2 årskalas. -Tack för sen super smarriga tårtan och det trevliga kalaset- =). 
Sen har vi faktiskt inte gjort så mycket. Nu förtiden känns det som att jag jobbar massor så jag hinner inte med så mycket mer. Tråkigt med sant, jag har ju inte så långt kvar så jag får försöka stå ut sista tiden. 

Nu är vi ute i velanda och lagar oss lite mat för vi har ju fortfarande inte fått hem spisen. Men vi fick faktiskt en lapp om att vi kan hämta ut den idag så det ska vi göra när vi är klara här =) Äntligen kommer vi ha en spis hemma! Det kommer underlätta en HEL DEL. 

I helgen så ringde min pappa och vi pratade nog 3,5 timme om allt och ingenting. Men det är så skönt att man har honom för han är helt underbar. Inte bara han utan hela min släkt på pappas sida. Har världens underbaraste farmor och farfar och farbror (m. familj). För dom som inte vet så träffade jag inte min pappa förens jag var hela 16 år. Ja jag är så glad över att dom finns i mitt liv. Blev även bjuden ner till Växjö om någon/några veckor. Han visste inte riktigt vilken helg han skulle åka dit men inom 4 veckor iaf. Vi ska då bo hos hans särbo =). Ska bli riktigt roligt faktiskt.
Och sen i vinter LOVADE jag honom att vi skulle ta tummen ur rumpan och hälsa på honom i Umeå.

Nä nu vet jag inte vad jag mer ska skriva.
Nu ska vi åka iväg och handla lite godis och hämta spisen. Sen ikväll bär det iväg till Jessica för att plugga lite Matte.
Kram så länge

Påväg till dagiset =)


Världens finaste barn


Lite färg på det hela är aldrig fel =)


Kommentarer
Postat av: angelica

herregud, vad stor melvin har blivit.. och börja förskola, guud, vad stort.. måste kännas konstigt? hoppas första dagen gick bra.. kram

2009-08-24 @ 19:30:26
URL: http://muchlov.blogg.se/
Postat av: Amelie

Sötunge! Vad fint det blev i köket! Du får hälsa grattis till Lisa ;)

2009-08-24 @ 21:47:25
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Mormor Lisa

Va fin han är den lille goingen. Tänk vad fort det går, redan dagisdax. Va fint det blev med gardinerna i köket o resten oxå naturligtvis. Kram

2009-08-24 @ 22:38:43
URL: http://emmaaronsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0