Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Onsdag 5e Augusti

Nepp, inget jobb idag. Men det var bara skönt för jag mår ju inte riktigt som jag ska. Hostan är jobbigast just nu. Men imorgon blir det jobb och det ser jag inte framemot.

Idag har vi varit ute på överby och shoppat lite. Hittade lite smått och gott.
Å nu står Robban och gör tacos till oss, mums. Är faktiskt lite hungrig nu. Sen efter maten ska jag och Melvin möta Marie och William på en liten picnic ute, jätte mysigt.

Haha vi glömde totalt köpa med oss frukost igår så vi hade här hemma så det blev korv med bröd. Haha, men Melvin älskade det. Han fick en egen korv med bröd och åt alldeles själv, jätte duktigt.

Dom ringde idag och sa att våran bänkskiva var färdig och bara att hämta. Så Robban fick med sig kompisen Markus som hjälp att lasta på och av den tunga skivan. Och igår var Micke över och hjälpte Robban att dra bort  det gamla golvet i köket och la på det nya. Ska bli spännande att se nästa gång jag kommer hur det blev. Men det kan inte bli annat än bra, hehe!!

Nä nu var visst tacosen färdig
Kraam

Kommentarer
Postat av: fia

piknick är alltid mysigt, kommer sno den idén nån dag om det blir fortsatt fint väder!

ja jag jobbar som assistent, blev erbjuden jobbet, så jag sökte det inte, och jag förstår varför dom fick ringa och erbjuda, för 16000 innan skatt så skall man inte behöva tåla hälften! alldeles för dåligt betalt till all skit man alltid får ta!

2009-08-06 @ 08:27:02
URL: http://chipandme.blogg.se/
Postat av: Martina

Hej bruden!



Hoppas allt är bra med er:D

Va kul, renoverar ni? spännade!



Kram

2009-08-08 @ 07:48:55
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Martina

Hej!

Jo de är bara bra här jag och killen ska åka iväg på en hotell weekend till sandviken:)



Va kul att renovera, jobbigt när amn måste leva med de men kul när allt blir klart:)

Älskar verkligen divan soffor:)



Händer till helgen för er?

kram

2009-08-08 @ 10:39:55
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: fia

måste tipsa, köpte regnställ idag, elelr beställde på ellos, fanns några olika i bra prisklasser... beställde ett fodrat för 149 billigt och bra!

2009-08-09 @ 13:08:22
URL: http://chipandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0