Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Söndag idag!

Nu skäms jag lite över hur lite jag fått bloggat dessa dagar men vi har verkligen haft fullt upp och eftersom datorn inte har funkat som den ska så har det inte riktigt gått när jag velat. Men nu sitter jag ensam i våran gamla lägenhet som är heöt utan grejer. Vi flyttade över ALLT igår. =) Bara datorn som står kvar på golvet här. =) Men det känns riktigt skönt att äntligen få komma irordning. Visst har vi ingen spis eller ugn därborta men vi klarar oss ändå, hehe. Men om 1,5 vecka får vi det.

Vi har haft en super mysig helg. Melvin har sovit hos farmor och farfar hela helgen så vi fått grejat så mycket som möjligt, och det kan jag ju säga att vi hunnit med.

Och nu är jag här hemma för att hämta lite småskit som typ toasittsen m.m. Å sen bär det av till VÅRAN fina lägenhet där vi ska mysa framför tv:n med lite grillad kyckling och efter det lite kex & ost =), mumms!

Idag har Elina, Tobbe och Johanna varit på besök hemma hos oss. Elina var jätte rädd för oss innan och jätte blyg men det släppte efter ett tag och då lekte dom underbara små sötingarna ihopa super bra. =)

Imorgon är det fika hemma hos Jessica och Tuvis och det ska blir jätte skoj. Om nu inte Robban får för sig att vi ska åka till ikea och köpa några luckor till köket som jag glömde sist. =( Men men, den som lever får se.

Nu hinner jag inte skriva mera men jag LOVAR att bli bättre på bloggandet så fort vi fått internet därborta och datorn funkar som den ska.

Kram kram kram kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0