Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Torsdag 27:e = löning

Jajjemensan, här har löningen rullat in =). Men dom har jag tyvärr redan gjort slut på (i mina tankar). Haha!!

Imorse vaknade Melvin vid 6 tiden och ville upp. Jaja, bara att kliva upp och se glad ut. Hela familjen tog varsitt täcke och la oss på golvet i vardagsrummet och kikade på nyhetsmorgon. Mys till tusen! Sen blev vi hungriga och fick äta lite frukost och då var kl bara 7. Haha inte konstigt att man blir hungrig tidigt på dagen sen. =)

Vid kvart över 9 drog vi till dagiset. Idag så skrev vi massa papper och försökte fixa mitt schema m.m. Dom är ju inte alls svåra att ha och göra med så det gick hur lätt som helst =). Sen fick jag och Robban gå hem i ca 1,5 timme så Melvin fick vara ensam. Det hade gått super bra och han hade fått i sig 2 hela skålar med ärtsoppa. Haha, duktiga killen.

Och när vi skulle gå så hann vi knappt sätta ner honom i vagnen innan han somnade. =) Tröttfisen! Så nu ligger han och nanar och Robban är iväg till tippen för att slänga lite skit.

Sen ska jag och Mellisen dra oss iväg till Emilia och Alvin på ett litet fikabesök. Det är ju inte allt för ofta vi ses men nu när jag är ledig så får jag passa på.

Efter det ska vi åka ut till överby och handla lite smått och gott, dock ingen mat för det gjordes faktiskt igår =).
Nä nu har jag inget mer vettigt att skriva!
Kraam

Gott me äpple serrö


Melvin i miniformat


Nu är han inte så liten längre! =) Men ack så söt ändå


Kommentarer
Postat av: Amelie

Ja men oj vad han har ändrat sig! Lille Melle ^^

2009-08-27 @ 22:32:37
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0