Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Bvc

Goddagens!
Idag har vi haft fullt upp.

Kl 9 drog vi iväg till BVC och det gick super. Haha fast det blev bara vägning och mätning för han går ju på penicillin och då får man inte ta sprutan som han egentligen skulle haft. Så vi ska tillbaka 2 veckor efter att vi tagit andra dosen av svinisen. Men nu vägde killen 12,2 kg och var 90 cm lång. Stora killen =).

Efter bvc drog vi hem till Lollo och Elias för att fika och tjöta lite. Alltid lika trevlig må jag säga. Barnen lekte som bare den. Men det var nog mest bus och väldigt mycket trots från Melvins sida. Han är helt omöjlig när han inte riktigt mår bra. Blir tokig på honom ibland. Vill att han ska bli min snälla Melvin igen! Men det kommer, hehe.

Och om någon timme kommer Jessica och Tuvis äntligen hit. =) Som jag längtat, men det är inte lätt att få ihop tider alltid. Så det ska bli jätte skoj faktiskt!

Imorgon har vi NADA att göra. Gud så skönt det ska bli. Nu har det varit fullt upp många dagar men imorgon är det slapp som gäller. Och dessutom ska Melvin till dagis så då får jag även lite ensam tid =). Han har ju inte varit på dagis på snart 1,5 vecka så det kommer han tycka är super kul.

På fredag är det jul på liseberg som gäller. Gud va jag längtar. Det är ju sååå mysigt och kallt ska det tydligen bli också. Perfekt!

Kan inte fatta att det är sista helgen innan jul nu. Herregud va tiden går fort. Blev skit förvånad när vi skulle tända TREDJE adventsljuset i söndags. Nää tänkte ja, vi måste ha tänt andra för fort, men icke sa nicke. =) Så nästa helg är vi i Växjö, helt sjukt =).

Nyår är även bestämt nu =) Äntligen! Vi ska vara hemma med våran lilla sötnos och Emma, Martin och Vincent kommmer och gör oss sällskap. Skit mysigt att bara vara hemma och kunna ta det lite lugnt med trevligt sällskap. Så god mat och lite god dricka gör nyår perfekt =).

Nä nu får det vara slut tjatat på mig, hehe!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma

Stora killen :)

2009-12-15 @ 18:53:13
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack själv vännen! Det var såå kul att se hur bra barnen gick ihop och hur KUL dom hade när dom busade på exakt samma nivå underbara barn. Blir alldeles varm när jag ser hur dom leker "ta" hihihi

2009-12-16 @ 08:40:03
URL: http://minfamiljojag.blogspot.com
Postat av: Emma

Hej Emma,, tack va sööt du är.! Men jag lovar dig, 2 barn. Det syns.! ;)

Men men,, det tar väl sin lilla tid att får bo0rt allt.

Sicken söt bild på Melle med gitarren,, jag döör såå sött.! ;)

Blir nog den svarta, den känns mer praktisk. Men jag gillade den blåa eftersom den hade ett vitt chassi, fiint men antagligen mkt opraktiskt. =/

2009-12-16 @ 10:29:43
URL: http://trekillarochentjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0