Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Dan före dan, före doppare dan???

Ursch sikket tråkigt inlägg jag gjorde igår!

Ja som sagt, helgen har varit toppen.

Igår gjorde vi inte mycket här hemma. Tog det enbart väldigt lugnt och bakade lite, fikade lite och lite pulkaåkning. Melvin har fått en jätte fin lysandegrön pulka av fammo och faffa. Tack så mycket!

Och mitt upp i allt har jag gått och blivit förkyld. Inte alls så roligt! Fast det är väl inte så farligt egentligen, mest näsan som rinner och nyser stup i ett. Och så fort det är något med min näsa ser jag gråtfärdig ut så nu går jag här hemma och ser allmänt ledsen ut. Haha!

Idag är tanken att vi ska gå bort en sväng till Emma och Vincent för att ta en kopp kaffe. Det tycker jag är väldigt skojjigt! Skönt att få komma ut och göra något också.

Tanken var ju egentligen att Melvin skulle till dagis idag men tro´t eller ej men det går fortfarande magsjuka. Att inte föräldrar fattar. HÅLL ERA BARN HEMMA minst 2 dagar efter första kräkningen/diarrén. Så tack vare dessa underbara föräldrar har Melvin missat dagis hela december. Men men, nu stänger ju dagis och då hoppas jag innerligt att det ska ha försvunnit så Melvin kan börja gå som vanligt efter nyår igen! Hmm..

Snart åker vi till Växjö, och gud så skoj det ska bli. Och det innebär också att jag inte kommer blogga något på nästan en vecka. Men jag är tillbaka på nyår igen! =)

Och inga bilder blir det nuförtiden heller. Svärmor och svärfar har åkt till danmnark och då ville dom ha med kameran så vi är utan för tillfället. Men vi ska ut på onsdag och leta oss en fin digitalkamera som vi ska få i julklapp av oss =). Hehe!

Tänk vilket underbart julväder vi har ute nu. Helt otroligt! Snö och ca 17 minusgrader. Och det kommer hålla i sig till julafton. Yeeeey!!

Igår kväll satt vi och kikade på -Blood diamond- en jätte rå film om hur det är i afrika och diamanthandeln. Fy va jag var ledsen hela filmen. För man vet ju att det faktiskt går till så i verkligheten. Visste ni att det finns 200 000 barnsoldater i Afrika? Helt otroligt att det får gå till så och att ingen kan göra något. Ja nä, som sagt, jag blir bara ledsen av sånt! Helt sjukt..

Nä nu försöker Melvin mata mig med blomblad så jag får väl ta och busa lite med honom nu innan han ska sova!
Hej svejs

Lägger in några bilder på förra julafton =)







3 olika tomtar förra julen så detta året borde han vara förberedd =) Hahaha





Detta kortet skickade vi ut som julkort förra året. Tyvärr blidde det inga iår, men nästa år så....=)


Kommentarer
Postat av: MoFa

Jag kommer att ha den förmånen å kunna ta mina egna julbilder på honom.:) Jippii!!

2009-12-21 @ 20:44:52
Postat av: Johanna W

Gud så söt han var förra året på jul! Vilken skillnad det är på honom då och nu. Fast han är minst lika söt nu om inte sötare ;) Ska bli så roligt och se honom på julafton, men även roligt att träffa hans föräldrar!



Kram ses snart!

2009-12-22 @ 09:15:31
Postat av: Marika

Men vilken söt liten tomte:)

2009-12-22 @ 16:20:12
URL: http://marikablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0