Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Jourcentralen..

Japp där har vi spenderat morgonen.
Melvin har ju som sagt inte blivit bättre utan snarare tvärtom, och särskillt i hans humör.

Jaja iaf så kollade läkaren igenom Melvin och konstaterade öroninflammation IGEN och även att halsen inte var riktigt bra. Så nu ska han gå på penicillin i 5 dagar + bricanyl för hostan. Denna gången fick vi ett helt annat penicillin så jag hoppas att detta ska göra susen. Kåvepenin är inte så jätte bra. Men man blir ju lite orolig för apotekpersonalen ifrågasatte varför läkarn skrivit ut ett sånt starkt penicillin till en sån liten. Men men, vi får väl lita på doktorn...

Så på tisdag ska vi till BVC och få 18 månaderssprutan och då ska vi även disskutera att operera in rör.

Ikväll ska jag jobba några timmar men sen blir det till att möta min älsklings Emilia för en liten utgång. Var väldigt längesen nu känner jag.. :)   Kul att få komma ut och göra något skoj!

Nä nu ska jag ta tag i middagen!
Ha en fin lördag!
Kram

Duchkillen


 



En liiiiten decemberklapp =)






Chillar framför den nya filmen =)


Igår blev det lite lussebak här hemma



Kommentarer
Postat av: Emilia

Och du är min älsklngs Emma =) han ser inte pigg ut eran lilla kille... stackas liten... Ses sen babe =)

2009-12-12 @ 15:19:34
Postat av: iba

En liten tröst öroninflamationer brukar växa bort vid ca 15 års ålder kram

2009-12-12 @ 17:23:54
Postat av: Johanna

hej, den kosta ca 300, men det får det vara värt när man aldrig använder det men fastnar före just en =)).. så nöjd =))

2009-12-14 @ 11:14:08
URL: http://meller.blogg.se/
Postat av: Mormor Lisa

Nu vet jag att lussekatterna var lika goda som dom ser ut att vara. kram

2009-12-14 @ 17:07:42
URL: http://emmaaronsson.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0