Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Lucia firande!

Fullt upp hela dagen idag.
Varit på överby med Emma och Vincent och sen lång promenad hem. Jätte mysigt!

Sen hem och hann inte mer än att få i Mellisen sitt penicillin för att sen kila ut igen. För kl halv 5 skulle vi vara på dagis för att byta om till tomtedräkten. Jag kan helt ärligt säga att Melvin är världens finaste, sötaste, gulligaste, goaste och busigaste tomte =) Åh jag blev tårögd av stolthet när han satt där och sjöng. Och super perfekt väder blev det ju också. Eftersom det var utomhus var det ju skit mysigt med både snö och kyla! Ja mer perfekt kunde det inte bli =)

MEN jag är såååå förbannad på mig själv...Fick ju inte med mig extra batterier så INGA kort fick vi på honom. MEN jag hann iaf få 2 stycken filmer när dom sjöng så fint =) Så något har jag ju iaf. Men attans Emma!!

Igår hade vi iaf en super mysig dag hemma hos min mormor. Blev till och med så vi fick en jätte god middag! Tack så hemskt mycket säger vi..Jätte jätte snällt!! <3

Nä nu är det middagstime!
Hörs mer imorgon...

Leker lite med sin bil =)


Buse

Han gillade att klappa och pussa på Tarzan =)

 



Ett underbart fint kort på mor och son (Emma & Vincent)


Mellisen och en peppakaksgumma



Kommentarer
Postat av: MoFa

Vilken liten goding!! Kram å krama grabbarna!

2009-12-14 @ 19:58:17
Postat av: Emma

Ja han var riktigt fin i sin dress =)

Hihi

2009-12-14 @ 20:15:37
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Plastmommo

Åh sicken jättefin liten nisse! Kul han kunde va med! Ser ju mycke piggare ut nu! Pencillinet har nog redan gjort susen. Skönt!! Kramisar.

2009-12-14 @ 22:31:50
Postat av: Mormor lisa

Åh vad fin han är i sin tomtedräkt.

Tack själva för igår, Melvin o Tarzan trivdes gott tillsammans- Kram

2009-12-14 @ 22:32:33
URL: http://emmaaronsson
Postat av: Sandra

Måste höra. Va ni ute nånting? Vårat dagis ska nämligen vara det imorgon och tydligen ska tomte dressen vara utanpå. Hur nu det ska gå.



Melvin var ju jätte söt som tomte nisse :)

2009-12-14 @ 22:36:31
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, vi ska dit ikväll. Men dom ska bara vara ute en stund. Därför jag är lite kluven på hur jag ska göra. Om han ska ha tomte dräkt under eller inte. :/

2009-12-15 @ 13:38:44
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0