Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Onsdag 9onde december

Åh jag som trodde det var torsdag..Hehe, så lurad man kan bli!

Idag mår jag bättre, tack gode gud för det. Men medans min lille prins blivit sämre. Febern har stigit till 39,5 och han har en jätte jobbig hosta samt att magen är inte i sitt bästa skick. Stackarn. Tur man kan vara hemma och mysa med mammsen dagarna i ända. =)

Imorgon är det ju Näl besök för lillkillen. Men då ska dom ju bara kika öronen. Skönt att få veta hur det ser ut där =).

Sen är det bara att kurera lillgrabben som står på schemat så han orkar vara med på luciafirandet på måndag =) Det vill ju varken vi eller han missa. Han har ju till och med lärt sig lite julsånger. Haha eller ja, iaf tipp tapp, tipp tapp,tippe tippe tipp tapp, tipp, tipp, tapp. =) Han är så duktig så.

Nä nu ska jag sätta mig vid min son och kika barntv och mysa under det goa varma täcket!
Kram från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0