Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Pizza kväll

Japp, idag ska vi faktiskt äta pizza. =) Familjen Nord kommer hit och gör oss sällskap. Nu var det alldeles för längesen vi sågs så det ska bli riktigt skoj! =)

Annars har vi inga planer för dagen och det tycker jag är skönt.
Natten har varit mycket bättre idag, Mellisen sov sig igenom hela natten. Vaknade dock vid 7 tiden och ville ha lälling men sen somnade han om till halv 11 igen. Lyx!!

Och nu sover han igen så nu har jag passat på att plocka lite här hemma och tagit mig en dusch..Haha!

Ni får ursäkta min tråkiga inlägg men jag har lixom inte så himlans mycket att skriva om just nu och ingen kamera har jag heller så det blir ännu tråkigare inlägg.

Hm nä jag kanske skriver mer senare igen! Hehe
Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0