Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Sjuka..

Här hemma mår vi inte så bra. Både jag och Melvin har åkt på magsjuka + feber. Skit jobbigt.
Mådde iaf ganska bra när jag gick på min jobbintervju. Och den gick väl bra. Men det kändes som att dom hellre ville ha en timvikarie som kunde närsom. Jag har ju Melvin som kanske är sjuk eller inte kan gå till dagis. Hm jaja, det gör mig inte så mycket ändå.

Idag blidde det hemlagade pannbiffar med fetaost och dom blev super goda. Var inte sista gången dom gjordes här hemma, hehe!

Vi ska få låna en kamera av svärisarna så då kommer det bli uppdaterat med kort också, lite roligare då =).

Nä nu ska jag lägga mig i soffan under mitt goa täcke och bara mysa!
Ha en fin kväll.
Kram

Kommentarer
Postat av: Hell's Bitches - The naked truth!

Var med och tävla om att bli veckans blogg hos Hell's Bitches. Allt du behöver göra är att kommentera inlägget. Priset är en länkning samt en beskrivning om varför just du vann!



Klicka här för att komma till inlägget:



http://hellsbitches.webblogg.se/2009/december/veckans-blogg.html#comment



Lycka till! Kramar Hell's Bitches

2009-12-08 @ 20:45:59
URL: http://hellsbitches.webblogg.se/
Postat av: MoFa

Låter gott med feta biffar!;) Krya på er och ha en god kväll. Kram och krama grabbarna!

2009-12-08 @ 21:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0