Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Torsdag 3 december

Åh det är verkligen ett super fint väder här idag. Alldeles vitt utanför och SVIN kallt. Perfekt "emmaväder".

Igår hade jag ingen som helst ork till att blogga. Mådde piss och sen hade man Melvin som inte mådde bra heller att ta hand om. Båda hade hög feber och var allmänt gnälliga. Hehe! Och smart Robban åkte till jobbet och när han kom fram kom han på att han inte mådde så bra.  Stackarn..

Melvin har inte sovit bra på gud vet hur länge. Vet inte vad det är med honom. Han vaknar och bara skriker. Inatt fick jag gå upp iaf 5 gånger och trösta honom. Hoppas inte det är något med öronen. Men han har ju inte haft någon feber så troligtvis inte, men vem vet. Vi ska ju till näl med honom nästa vecka och då kollar dom ju upp öronen riktigt.

Idag är Melvin på sitt älskade dagis och lika glad som vanligt var han när jag lämnade honom. Idag hann jag faktiskt få en puss innan han gick in och satte sig i ringen. =)

Jag ska iväg till min jobbcoach idag. Hon är VÄLDIGT flummig men det kan ju vara skoj! Hahahaha!
Och "jobbintervjun" som jag missade igår har vi flyttat fram till tisdagen.

Åh vad jag börjar längta efter jul. Det är sååå mysigt och jag känner mig verkligen happy när det börjar närma sig. Älskar allt som har med julen att göra. =)  I helgen ska vi ha en riktig familjehelg. Det ska bakas lussekatter, göra juleskinka, lyssna på en jädrans massa julemusik och bara vara vi tillsammans. Synd bara att det ska bli plus grader i helgen men det får gå an, hehe!

Åh vad jag hatar att vi inte har en kamera men jag får försöka övertala Robban lite till så vi får köpt en. Hehe!

Nä nu ska jag sluta tjata, ska snart cykla iväg till mötet och sen ska jag ut och promenera med Emma och Vincent!

Kram kram

Detta kortet togs ca 1 månad efter att Mellisen tittat ut.

Inte konstigt jag inte mådde så jätte bra med mig själv!!


Här hos svärföräldrarna satt vi många gånger under graviditeten =)

En liten Melvin påväg till Tyskland


Kommentarer
Postat av: Emilia

Du rä ju nite samma människa som på det översta kortet... Herregud kvinna vad du har förändrats...=)

2009-12-03 @ 12:26:30
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/
Postat av: Mormor Lisa

OJ,OJ, Jag hade glömt hur stor mage du hade när Melvin som vi inte visste var Melvin då, låg i magen. Du var fin gravid o efteråt oxå. O du är fin idag me. Kram

2009-12-03 @ 17:10:52
URL: http://emmaaronsson.blogg
Postat av: Sandra

Oj va olik dig du var

2009-12-03 @ 17:43:27
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/
Postat av: Jessica

Underbara underbara bebismage <3

2009-12-03 @ 18:12:35
URL: http://minfamiljojag.blogspot.com
Postat av: Tant Johanna

Du är lika fin på första kortet som nu tycker jag, gullig med lite kinder:) Men men det är inte utsidan som räknas fast det tänker man inte alltid om sig själv.

Kram

2009-12-03 @ 18:39:46
Postat av: MoFa

Du är den där samma Emma fast lite mindre för Mellis att klättra på och för Robban att hålla om!

Kram och krama grabbarna!

Hem i morgon!=)

2009-12-03 @ 19:07:56
Postat av: Emma

Haha jajjemensan, jag är exakt den samme Emma! =)



MoFa: Åh vad skönt att komma hem nu! Vad ska du hitta på för nått skoj då??

Kraam

2009-12-03 @ 20:17:49
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: MoFa

Jobba som vanligt och längta till en Annandag!=) Oj vad Robban ser stolt ut på kortet när han ser på dig!

2009-12-03 @ 21:06:03
Postat av: Emma

Fy fa trist, men det är snart annandag =) Ibland är det tur tiden går fort :).

Haha ja man kan väl inte vara annat när man tittar på mig! Näää skämtosido....

2009-12-03 @ 21:56:13
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja varför inte? ;) De är dags nu tycker jag :) kidsen börjar bli stora!

2009-12-04 @ 08:10:48
URL: http://minfamiljojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0