Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Alla hjärtans dag

Och jag är på ett toppen humör, även min son.
Han sov HELA natten inatt, så himla skönt. Jag vaknade till och med före honom idag fast bara med ca 10 minuter men det gör faktiskt väldigt gott att kunna vakna av sig självt.

Jag ska väcka Robban om ca 10 minuter så vi hinner med och ha lite firning av Alla hjärtans dag. Fast vi ska ju inte göra något särskillt, men ändå. =)

Jag testade mitt fotbad som jag fick av mamma, pappa, syskon och deras respektive igår kväll och det var sååååå skönt. Satt med det tills vattnet var kallt =) Sån goo massage man fick. Det var massa roliga finesser med det. Det är verkligen en sån grej som jag velat ha men aldrig fått tummen ur att köpa så det var ju perfekt.

Nu hör jag att min sambo är uppe och går!
Hej på er

Jag älskar min Robert!! När han kom upp hade han alla hjärtans dag presenter till mig...
Tack min underbara älskling! Du är helt fantastiskt

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, det var den verkligen. Men måste ju nästan komma en 6a också.. Haha..

2009-02-14 @ 09:23:51
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Julia

Haha ja det är jag faktiskt nästan ;) så blir det barnprat kan jag också prata =P hehe! Ses ikväll!

2009-02-14 @ 09:50:13
URL: http://bullenylen.blogg.se/
Postat av: Sandra

äh,är bara lite less.. men det ordnar sig väl ikväll :D

2009-02-14 @ 09:53:48
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0