Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Fika hos Marie

Idag är det som sagt fika hos Marie och Jörgen skulle tydligen baka bullar till oss =) Sånna män gillar vi, hihi!!
Jag ska möta Emilia påväg mot stan och sen Sandra här hemma hos mig så ska ta sällskap till Marie.

Efter att Robban kommit hem ska vi åka iväg och handla mat och grejer till både kalaset och festen.

Melvin han har blivit en väldans sällskapsjuk kille. Han vill gärna vara uppe hos oss hela tiden och visst är det mtysigt men inte när det är hela tiden. Och nu när han reser sig mot allt kan man inte lämna honom någonstans utan uppsyn. Igår hade han krypit ut i hallen och rest sig mot skostället och ramlat bakåt med alla skorna över sig. Tur man har en kille av stål =). Men hoppas han snart lär sig att stabilisera sig lite mer och att inte bara släppa taget.

Om en stund när Melvin nanar har jag tänkt hoppa i ett bad och kika färdigt på skönheten och odjuret, den är ju så bra. =) Vill egentligen ha 2:an också för den har jag inte sett men den hittar jag inte. Har även fått hem filmen BOO som blir till att kika på ikväll (en skräckis). Jag är inne i en filmperiod nu för det är inte alls ofta jag kollar på film annars.

Nä nu finns det inte mer att uppdatera
Hej

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nä, jag vet. Skyller på februari, vill verkligen ha vår och sol nu! snön får gärna förvinna NU!



Affärn är ju en fin förkortning bara ;)

2009-02-11 @ 10:34:18
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0