Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Fredagen den 13:onde

Måste börja med att TACKA SÅ HEMSKT MYCKET FÖR ALLA GRATULATIONER, det gör mig så glad!! =D

Jag borde egentligen inte sitta här och skriva för jag har tårtor som ska garneras, golv som ska städas, bord som ska dukas, en son som behöver uppmärksamhet, en dusch som väntar, och bakpotatis som ska göras till middag. Men JAG HINNER...=)

Försöker hitta lite musik som vi kan ha imorgon för alla mina gamla låtar har försvunnit på något vänster eller så har Robban gömt dom väl i datorn. =)
Tjejerna som kommer imorgon är: Jessica, Marie, Sandra, Amelie, Emilia, Silena, Natalie, Kajsa och Julia. Ett riktigt härligt gäng så man kan inte få mer än trevligt!

Jag kollade iaf klart på BOO och det är ingen film jag skulle rekomendera till något för den var inte alls så bra som jag trodde. Men man behöver se dåliga f ilmer ibland för att veta vilka som faktiskt är bra. =)

Nu ska jag kika lite på tv:n sen får jag ta tag i min krage och börja göra något vettigt!

Han gillar som sagt att krypa under saker =)
Vart är Melvin???



Nämen, där är du ju


Tittut

Kommentarer
Postat av: Lisa

Grattis på födelsedagen! Hoppas du får en trevlig dag!

2009-02-13 @ 14:55:07
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Postat av: Marie

Jajjemen, har precis vart på bolaget så nu är alkoholen fixad =) Ja idag mår William mkt bättre.. febern va bara på 38 idag så det är ju inte så mkt. Antar att pencillinen börjat värka :) Kommer bli as kul imorn, LÄNGTAR! =)

2009-02-13 @ 15:31:45
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: emilia

Han är ju helt underbar din son =) Han är ju överallt och ingenstnas =) att han kommer på allt... :P

2009-02-13 @ 16:19:57
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Gratis på födelsedagen :) Hoppas ni får en rolig kväll. Kram Emma och Benjamin

2009-02-13 @ 16:38:07
URL: http://benjaminsmamma.blogg.se/
Postat av: Maria

Grattis på födelsedagen Emma önskar : Maria och Nellie ha nu en bra och en rolig fest i morgon.

Nellie pellie ålar kyrper oxå omkring överallt nu en levande damm mopp har vi nu.

2009-02-13 @ 17:36:45
Postat av: Anonym

Hehe ok, vilket dagis e de han går på då :S Har jag funderat på ett tag nu :P

2009-02-13 @ 19:31:59
Postat av: Julia

GRATTIS! Kul att jag också fick komma imorn=) Ska bli roligt att umgås med lite fler mammor hehe! Ses imorn kram

2009-02-13 @ 22:24:57
URL: http://bullenylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0