Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Hemma igen

Nu har vi varit hos moster Johanna och gubben Niklas på en liten fika. Massa gottigt ställde dom fram men tyvärr var vi så mätta efter tacopajen.

Imorgon är det ju egentligen unga föräldrar på öf som gäller men eftersom jag fortfarande är krass i både hals och näsa hoppar vi faktiskt över det imorgon. Jag vill ju inte smitta någon. Men vi ska ju hem till Marie på onsdag så då får jag ju träffa alla underbara tjejor och barn.

Nu väntar vi bara på att Robban ska komma hem från innebandyn så ska vi mysa ner oss i soffan med rostbröd och lite te och sen blir det Beck. =)

Nu har jag hunnit leka med min son lite innan jag fick detta inlägget publicerat och när vi var i hans rum så filmade jag lite när han reste sig. Filmen är lite jobbig för jag var så rädd att han skulle ramla bakåt hela tiden. Och han släppte till och med taget ett litet tag så han stod helt ensam, inte långa stunden men ändå =)
Här kommer den lilla filmen!!
(Vet att det blivit många filmer det senaste men det händer ju så mycket med honom just nu)=D

 

Han gillar sitt "dj bord"



Mor och son mys


Drar fram en massa saker hela tiden, det är skoj

Kommentarer
Postat av: Marie - Williams Mamma ☆

va duktig han är lilla prinsen =) Det har verkligen gått fort den senaste utveckligen nu :) Så roligt att se..

2009-02-08 @ 21:07:39
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Mormor Lisa

Vad duktig han är den lille gossen.

Det dröjer nog inte länge innan han springer runt i lägenheten.

Kram

2009-02-08 @ 21:37:11
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: johanna

det gör inget att det blir många filmer, det är ju bara så roligt att se. uppskattas nog hos många. =))

2009-02-08 @ 22:12:07
URL: http://meller.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men oj va duktig han blivit sedan vi åkte!! :) nu går utvecklingen med räser fart tro ja!

2009-02-09 @ 08:16:51
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0