Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Lördag kväll och massa bus

Har fått många fina kommentarer och det värmer hela mitt hjärta!! Men jag orkar tyvärr inte svara på alla så jag tackar här! =)

Idag har min guldklimp varit på topp humör. Han har fortfarande inte fått riktigt mat i sig för vi vill inte riskera någonting bara för att han ska få lite mat. Han nöjer sig lika bra med vällingen =). Men imorgon däremot ska han få lite mat.  Och doktorn ringde förut och bestämde sig för att skriva ut Melvin idag, jippii. Vi har även märkt på Melvin att hans mage har gått ner aningen. Vi har tyckt att den magen varit lite "svullen" när han stod upp men idag såg vi att det faktiskt lagt sig. Och jag läste att magen kan svullna lite när sånt här uppstår. Jag undrar hur länge detta varit i hans lilla mage för det var en bra bit som tarmen "sugit in". Hm : /

Idag har vi varit och handlat lite smått. Då fick det bli lite klder till Melvin och till mamma =)
Vi handlade även tandborstar till Melvin och tandkräm så ikväll blir första borstningen. Så spännande.

När Melvin sen lagt sig ska vi äta lite tacos och kolla på melodifestivalen och efter det var det Wallander som vi kanske skulle se på. Så våran kväll är fullbokad =). Vi håller även på att måla vårat badrum så det sitter Robban och håller på med nu. Det blir sååå fint så. Vitt och frächt.

Nu ska jag gå och krama lite extra på min underbara lilla son.....
Hej och god natt

Kommentarer
Postat av: emilia

Det är så skönt att höra att Melvin är pigg igen.. Usch tycker så synd om han och er... Tycker det är så hemskt när det händer såna saker med små oskyldiga barn som är så hjälplösa.. Man blir ju så rädd och orolig... Men det är skönt att han mår bra och är piggare nu.. skönt att han har blivit utskriven med... Tänker på er.. Hoppas vi kan ses någon dag nästa vecka om ni orkar... Kramar om er =)

2009-02-21 @ 22:32:25
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/
Postat av: Mormor/Mamma

Vad gott att han är sig själv igen. Glömde säga igår att ni är så duktiga föräldrar och som verkligen finns där för er son. Ni har varit otroligt rediga och lugna fast det var jättejobbigt. Pussar och kramar till er alla.

2009-02-22 @ 11:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0