Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Måndag och ÖF

God morgon!

Måndag morgon och det betyder väldigt långt kvar till helgen men även Unga föräldrar på ÖF =).
Melvin ska allt få komma dit idag och leka av sig. Han har ju inte träffat så många nu det senaste och han börjar bli väldigt rastlös här hemma. Just nu ligger prinsen och sover sin lilla nap. Då tänkte mamma hoppa in i ett bad och kolla film samtidigt men det fick jag inte pga det nymålade, haha. Så jag får väl sitta i soffan och kika =).

På lördag är det ULLARED som gäller, fy vafd jag har längtat. Men alla verkar ha dratt sig ur så nu är det jag, Jessica och Marie som ska åka. Men lika trevligt det. =)

Imorgon är det fikadags med morfar & co. Blev ju inställt i torsdags.

Åh jag blev så glad när jag såg i tidningen att unga mödrar fortfarande går. För i torsdags var del 30/30 stod det och då tänkte jag att det var säsongsuppehåll och jag missade ju det i torsdags men idag såg jag att det var del 1/30 så nu börjar en ny säsong =) Jippii!!! =)

Nu ska jag kika film
Haré

Kommentarer
Postat av: IBA morfar och resten

Vi ser fram emot att träffa er imorgon

2009-02-23 @ 18:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0