Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Oj det var dåligt...

...med uppdatering! =)
Men jag har ingen ork eller lust att sätta mig vid datorn igår. Satt mest i soffan och slappade. Man blir ganska så  trött dagen efter fest, ingen bakfylla dock och skönt var väl det =).

Orkar inte skriva allt om lördagen men den var helt perfekt. Sååå otroligt roligt hade jag. Och tjejorna kom vid 5 och då fick jag en present av dom, en jätte fin blomma och presentkort på överby! Tack mina gulletjejer!! Amelie blev lite sen så vi satt och väntade på henne så vi kunde börja med pizzan och Amelie kom ca 45 minuter senare och då ville hon ändå inte ha någon pizza!!!! Men det var iaf väldigt gott. Sen kom Silena, Natalie och Julia. Ja sen var hela kvällen ännu mer lyckad =)...

Och igår så hade vi bara en mys dag här hemma. Blev ingen fet mat som det brukar bli dagen efter utan det fick bli stuvade makaroner med stekt falukorv. Mumma va gott det var. Melvin kom väl hem vid 2 tiden?? Tror jag och då var den en väldigt go kille vi fick hem. Han var vaken här hemma ca 1 timme och sen somnade han om och sov i ca 2 timmar. Och svärmor hade sagt att han redan sovit jätte mycket =)

Har ju glömt berätta att han börjat vinka när man går eller kommer. Åh vad mitt hjärta smälter. Så han springer alltid med till ytterdörren när någon ska gå och så vinkar han av en. Sååå gulligt verkligen. =) Blev så stolt när han vinkade för första gången i fredags när farmor och farfar skulle gå.

Idag är det verkligen inget planerat och skönt är väl det. Melodifestivalen är i repris idag så den ska vi se. Men sen är det lugna puckar.

Imorgon däremot ska vi först till BVC och sen ska vi hem till Kajsa på Me&I Party så då har vi fullt upp =)

Jag tog en massa kort i lördags men sen råkade min kamera hänga med Jessica hem och jag får väl den imorgon så jag kan tyvärr inte bju på någora bilder nu. =)

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Amelie

Hehe fler än jag som inte har stenkoll på min kamera. För jag hoppas att min ligger kvar hemma hos dig. Hehe. Puss på dig vännen!

2009-02-16 @ 11:15:12
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Emily ♥♥

Man är så rädd om dom när dom är så små, jag börjar nästan gråta när han gråter o det ser så synd ut om han ibland.. åhhhh lillen! hahah mesig man är..



Va söt han är Melvin när han kryper under saker och gömmer sig, hihi jag smälter :-)

Du får lägga in bilder man kan få snoka på från din fest! Kramar

2009-02-16 @ 17:31:33
URL: http://emsiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0