Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Onsdag och bullbakning

God morgon!
Redan onsdag, det betyder ju att halva veckan gått =).

Får ju tacka min underbar mormor komplimangerna och för en underbar fika i fredags och även för presenten =)

Jag har precis lagt Melvin för en liten nap. Då får man lite tid för sig själv nu på morgonen och det är super skönt.
Han har ju börjat vakna på nätterna för mat igen, lite tröttsamt men jag är ganska van nu.


Idag är det tänkt att vi ska baka vaniljbullar och sen göra pannkakor till middag =) Så gottig dag.
Det är ju fika hemma hos Emilia idag men tyvärr kan vi inte komma. För det första har vi ingen bil idag och sen tycker jag Melvin behöver en lugn dag efter att han blivit frisk. Men det kommer ju fler gånger?!?

I helgen var det meningen att vi skulle på ett stort kalas men vi känner inte riktigt att det lockar. Vi har bestämt att vi ska ha en riktigt myslördag istället med bra film och god mat =) Mycket skönare.
Jag tycker inte det är så roligt att gå ut längre. Fast våran mammakväll varje månad är ju BÄST =)

Åh jag skulle såå jätte gärna vilja gå på bio och se Bedtime Stories, den verkar ju så bra. Haha

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, den vill jag också se ;D

2009-02-18 @ 10:10:51
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: emilia

JO tänkte ha fika här nästa vekca.. Vilka dagar kan ni ? Kram=)

2009-02-18 @ 14:01:55
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jo de är sant. Man får ju en hel del gjort som man inte kan göra när dom är vakna. Men man undrar ju om nåt är fel hahah :)

Ja de är riktigt smarrigt tillsammans med massa sallad och kebabsås. Pannkakor är gott det med det åt vi till middag igår och frukost idag =D

Puss

2009-02-18 @ 14:07:42
URL: http://jessicanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0