Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Sjuklingar

God morgon!

Idag är vi alla faktiskt sjuka, fast Robban åkte till jobbet ändå. Imorse flyttade jag över Melvin till våran säng och känner då att han är kokhet. Tar då tempen på honom och han har 39,5 så han fick en alvedon och vi somnade om. När vi sen vaknade låg vi bara och mös i sängen medans Melvin fick välling och jag läste tidningen. Jag tog precis tempen på honom igen och nu ligger den på 37,8 tack vare alvedonen. Ska ge honom en ny om någon timme. Ursch och fy för att vara sjuk. Och jag och Robban har så grymt ont i halsarna och förkylningen smyger sig sakta på.

Så idag är det bara en lugn mys dag här hemma. Men Robban kommer hem lite senare idag för han ska lämna bilen på service. Vi ska ju förhoppningsvis sälja den snart och köpa oss en 9-5:a. Vi var ute och kikade lite på 9-5or igår och vi hittade fantastiskt snygga för en billig peng. Det är ju tänkt att vi ska ha en miljöbil och helst inte under modell 05. Men det blir nog inte så svårt att hitta en bra, billig och snygg bil i dessa tider. Vi får hoppas vi får sålt våran först bara =). Men det ska nog inte vara några problem, hihi.

Just det ja, jag körde även i min navelpiercing igår och det är svullet och ömt just nu. Men jag baddar med sprit så kanske det blir bra igen =) Tog ju ur den när jag var gravid men jag ville ju inte ha bort den för alltid.

Hej på er

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Kolla in på Kvarndammens Auktion. Där finns em massa Saab 9-5 även miljöbilar.

http://www.bilauktioner.se/

2009-02-04 @ 10:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0