Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Slappdag

Ja idag har vi tänkt att bara slappa. Är helt slut i kroppen och förkylningen blir bara värre och värre. Idag har jag tappat smak/luktsinnet. Tråkigt, för igår kväll bakade jag en chockladtårta för att kolla om man kanske kan bjuda på en sån när jag fyller år men då kan jag ju inte känna om den blev bra eller inte idag. Men Robban får väl bestämma om den blev bra eller inte =).

Vi har väl även tänkt åka ut till Velanda en snabbis så Melvin får komma ut och leka av sig lite. Det har änna blivit en väldigt lugn vecka.

Vet inte vad jag mer ska skriva så jag får väl uppdatera lite senare också, hihi!
Ha en underbar lördag

Det ska ju börjas i tid


Sen blev det brottningstime.
(Melvin har börjat resa sig mot allt) =D

Kommentarer
Postat av: Marie - Williams Mamma ☆

Brotta du ner farsan Melvin? ;)

2009-02-07 @ 09:37:54
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0