Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Snöig morgon

10 Februari redan och bara 3 dagar kvar tills man inte längre är 21 år =).

På fredag blir det kalas här hemma med släkten. Vi blir ca 16 personer och hur i helsindar ska vi få plats här hemma?! Men det löser sig alltid, finns det hjärterum finns det stjärterum. Och sen på lördag ska vi ha lite party här hemma. Vi blir 10 personer och 9 st är mammor =). Så roligt det ska bli.

Imorgon ska vi iväg hem till Marie på en liten fika, ska bli spännande att se hur dom bor. Har ju aldrig blivit inbjuden till henne inna, haha =P.

Idag har vi inte alls mycket på schemat, kanske ska gå ut på en promenad med Jerika senare. Hon har ju flyttat in till stan så det är ju inte så långt mellan oss...

Igår gick vi hem till Jessica och Tuvis och gjorde dom sällskap någon timme innan vi gick för att möta Emilia. Sen väntade vi på att Marie skulle komma så vi kunde vandra vidare till ÖF. Väl där var det lek med barnen och sen lite god fika. Måndagar är roligast på ÖF. Tisdagar och Torsdagar är det så mycket folk som man inte känner eller har lust att lära känna. Jag trivs så bra med alla mina mammor som jag redan känner så varför dra in fler =) Skulle bara bli jobbigt, hihi!!

Jag har alltid haft mycket vänner omkring mig men jag har aldrig haft så bra vänner som jag har nu. Dom är dom bästa...
Även fast jag inte kännt tjejorna allt för länge så litar jag mer på dom och vet att dom ställer upp mer än vad mina vänner som jag haft i flera år gör. Tack tjejer för att ni finns!!

Just nu ligger min kille och nanar en stund. Och inatt förvånade han mig grymt. Han fick sin kvällsgröt igår vid halv 9 tiden och somnade 21.15 och vaknade inte en enda gång under hela natten utan han ville kliva upp först kl 8. Åh va härligt säger jag bara. Jag förväntar mig inte att det ska hålla på såhär men dom nätterna som ser ut såhär är guld värda!

Jag försökte få kort på Melvins söta små bissingar men det var inte allt för lätt varken med kameran eller Melvin men jag lägger ut dom ändå.
(Tänderna syns mycket bättre i verkligheten)

Ursäkta minerna, haha


Här syns knappt någonting men bilden är lite cool för det ser verkligen inte ut som Melvin, tycker jag iaf =)

Kommentarer
Postat av: emilia

Emma du är med helt underbar.. Jag är so himmla glad att jag träffat dig och alla andra mammorna.. Jag har verkligen kul med er.. Tack!!!

2009-02-10 @ 10:25:04
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/
Postat av: Marie - Williams Mamma ☆

tack själv emma du är en underbar vän :)

2009-02-10 @ 10:30:34
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Amelie

SötisEmma! Du vet att du är underbar å jag gillar dig massor!! =)

Jag tycker inte heller Melvin såg ut som sig självpå kortet, men jag såg tänderna på de första. Åh va roligt! Stor kille :)

2009-02-10 @ 11:26:09
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: SandrA

Såklart vi ställer upp Emma :) Åh va de ska bli kul å ses nu när jag varit borta.. känns som om man inte setts på ett halvår :p haha

2009-02-10 @ 18:19:25
Postat av: jerika

tack tack =) Nä blir la inget firande man blev ju bara 22 =) men jag hade hemma folk i söndag så de va ju trevligt de



kram

2009-02-10 @ 21:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0