Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Söndagen

Goddag/gomorron!

Har änna haft fullt upp så jag har inte hunnit blogga allt för mycket. =)

Igår var vi på dop för Hugo och det var jätte fint och trevligt. Hugo var såå duktig och söt i sin klänning. Tyvärr hamnade vi väldigt långt bak i kyrkan så det blev inte så många kort därifrån. Hihi!

Sen åkte vi hem till farmor och farfar ute i Velanda så Melvin fick busa med dom lite. Det gillar han allt.
På kvällen satt vi och mös framför tv:n och Melvin somnade rätt tidigt. Men tji fick jag för det för han vaknade flera gånger inatt och ville ha mat 2 av dom. Så lite slö är man idag.

Nu ska jag ner och möta Sandra snart för att gå till Amelie på en söndagsfika men Melvin får stanna hemma med pappa och gosa. =) Robban ville ha lite tid med sin son för ikväll ska pappa spela innebandy och imorgon åker vi ju till branäs så då får han ju passa på.

Min syster och hennes kille kommer hit vid 6 på en fika för nu var dt allt väldigt längesen vi träffade dom. Sen på kvällen kommer min mamma hit som ska sova här till på tisdag när vi kommer hem. Hon ska ju passa Melvin. =) Jag riktigt längtar till skidåkningen imoron, det är ju sååå roligt. Hoppas bara jag inte är allt för feg.Haha!

Nää nu får jag skynda mig så jag inte låter Sandra och Loke stå och vänta för länge!
Hej hej

Min gosebus tycker det är roligt att gunga


Dopet


Present öppning


Far och son


Blev brunett igen =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

har du färgat håret? missade jag de? :O

2009-02-01 @ 17:44:01
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0