Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

The unborn

Är en film som jag hoppas kan få se ikväll. Givetvis efter att Robban gått och lagt sig för han gillar ju inte riktigt sånna här filmer. Min syster och Niklas hade varit och sett den här och dom giillar skräckisar och när dom sa att den var grym är det ju ett måste för mig att se den =)

Har sett trailern på den och den verkar verkligen scary, hm undra om jag vågar sitta uppe i kväll och kika på den? Men annars kommer jag aldrig få se den =). Åh va jag älskar sånna filmer fast jag är en liten räddhare.. Haha

  

Kommentarer
Postat av: Johanna

jooo då, klart du ska se den. hihi.. den är bra .. =)) synd att du måste sitta ensam, men starkt . de skulle aldrig jag våga :P

2009-02-10 @ 14:02:23
URL: http://meller.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja skräckisar är bra!!=)

2009-02-10 @ 19:59:38
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0