Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Torsdag 5 februari

Ca 1 vecka kvar till man är 22 år då. Och detta året fyller jag på samma dag som jag föddes, nämnligen fredagen den 13:e. =) Min tur dag!!

Idag är Melvin feberfri och pigg som alltid. Så skönt! Och nu känner man tanden jätte väl men han är inte allt för pigg på att visa. =). Men jag däremot blir bara sämre och sämre, halsen tar död på mig och nu börjar även näsa täppas till. Och det känns som att jag har feber men det har jag inte. Jobbigt...

Så idag blir det lugnt igen och även imorgon. Får kolla fram mot kvällen hur vi ska göra med Amelie och Stefan i helgen. Mår man inte bra är det ju inte lika roligt, och dessutom kommer det ju massa mer helger som man kan ta det på.

Imorgon måste vi iaf handla mat för här hemma finns det inte allt för mycket. Jag tjatar även på Robban om att köpa mig en vinterjacka som jag hittat på rean. Den har kostat 900 kr men nu kostar  den "bara" 500 kr. Visst är det inte jätte billigt men det är dyrt med jacka. Det är ju nu som man ska köpa vinterkläder eftersom det reas ut. Jag måste ju ha en ny vinterjacka nästa år och varför inte köpa en nu lite billigare. Den är en helt vanlig jacka som inte kommer gå ur modet. =) Ja jag får väl fortsätta övertala honom =) Men han tycker jag ska lugna mig eftersom jag fyller år om en vecka, men då kanske den är borta haha..

Nu nanar min lilla son så jag ska väl passa på och vila lite för han sov ju inte allt för bra inatt.
Kanske kan kolla på någon film för jag vill inte somna då blir man bara ännu tröttare när man snart ska gå upp igen.

Hej så länge

Gud va han är fin!
Är det ens lagligt att vara såhär söt?! =D


Han älskar mamma och pappas sängstomme


Nu är det nanadags, men Melvin håller inte riktigt med.
Fast han ser väldigt trött ut, hihi



Kommentarer
Postat av: Anonym

Va roligt! Det är så gulligt när dom får sina små risgryn =)

2009-02-05 @ 11:42:45
Postat av: Lisa

Glömde skriva mitt namn på inlägget innan...men det var jags om skicka det iaf..

2009-02-05 @ 11:44:46
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja 4st.Men han har två på g oxå...fast det är bara lite svullet och har varit det ett tag. Men nu har han börjat dräggla mer så dom kommer väl snart..=)

2009-02-05 @ 15:29:13
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Postat av: Emily ♥♥

Hej!

Ja det är så spännande nu... man vet att det snart inte finns någon återvändo! :-)

Hade ni det bra i fjällen??

Kramen! Gud va söt han ärrrrr, lilleman!

2009-02-05 @ 19:17:08
URL: http://emsiss.blogg.se/
Postat av: Sandra

Söt som socker :D

2009-02-05 @ 19:25:16
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: emilia

Vad söt han är=) och han har jätte fin pyamas Alvin har lika dan =)

2009-02-05 @ 19:46:02
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0