Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Fredag 9 januari

Ännu ett STORT GRATTIS till min mamma som idag blev klar med 3,5 års studier. =)

Vi har ju varit och firat henne lite, och jag tror hon var väldigt nöjd att vi kom =).
Det var jag, Melvin, Mormor, Roger och Tobbe som kom och var med när hon tog examen. Mamma hann inte riktigt fira sådär jätte mycket för hon skulle ut och luncha med hennes skolkamrater men hon pratade om en middag på söndag??!! Och Melvin var en riktig ängel när vi satt och lyssnade på alla tal och såg på underhållningen. Han satt i mammas knä nästan hela tiden och var super duktig=) Min gullegris

Sen har jag och Melvin inte gjort så fruktansvärt mycket. Mest tagit det lugnt och bara njutit.
När Robban sen kommer hem ska vi först äta middag och sen åka ut till maxi och storhandla. Det är alltid gott och särskillt på fredagar för då blir det ju även godis. Hihihi.

Nu ska jag börja med köttgrytan som står på matschemat idag =)
Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: anna

hehe jo de är så ;de går riktigt bra. i går va de jobbigt då va jag riktigt hungrig... men i dag är de super har nyss ätit min kvälls mat.. är proppmätt.. helt sjukt men så är de..

haha jag tyckte att de va roligt nyår. förutom att de blev lite för mkt lek...!=)drygt i slutet..



2009-01-09 @ 17:42:25
URL: http://famaskhemwahlgren.blogg.se/
Postat av: Mamma Jessica

Tack va du är snäll.. Hoppas oxå hon blir frisk snart!



Ja och jag behöver ju inte ens köpa nåt eftersom jag har så snälla vänner som har köpt godis så jag klarar mig i ett par helger ;-)



Ha en skön kväll och mys riktigt mycket, så fort Tuvis blir frisk måste vi träffas :)

Du.. Föresten när öppnar ÖF igen? nästa vecka?

Tusen kramar

2009-01-09 @ 17:52:48
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Mamma Jessica

Ja det tycker jag med vi måste bättra oss med detta! =)

Självklart gör vi det. Hoppas bara att hon är frisk. Hon måste vara frisk hela Söndagen så att vi inte smittar måndag eftermiddag. Fast nu har magen varit bra i nån timma så jag hoppas att magsjukan börjar ge med sig iaf :)

Kramar

2009-01-09 @ 21:22:16
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Emily ♥♥

Haha JA, jag trodde jag skulle dö alltså! Han är jävligt äcklig och ska alltid tjöta med mig o skämta o tro att han är rolig, så är han så fet så han flåsar när han pratar BLÄÄ!



Okok tack för tipset, det ordnar sig säkert men det är massa småsaker man undrar över ju :-)

hoppas ni har en mysig fredagskväll.. kramkram

2009-01-09 @ 23:01:12
URL: http://emsiss.blogg.se/
Postat av: Emily ♥♥

Haha JA, jag trodde jag skulle dö alltså! Han är jävligt äcklig och ska alltid tjöta med mig o skämta o tro att han är rolig, så är han så fet så han flåsar när han pratar BLÄÄ!



Okok tack för tipset, det ordnar sig säkert men det är massa småsaker man undrar över ju :-)

hoppas ni har en mysig fredagskväll.. kramkram

2009-01-09 @ 23:02:30
URL: http://emsiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0