Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

God morgon!

Hejsan!

Idag är jag faktiskt ganska så utvilad. Melvin sover faktiskt *knackar i trä* ganska så bra nu i sitt nya rum. 1 gång har jag behövt gå upp och det var kl 5 imorse när han ville ha mat men då flyttade jag bara över honom i våran säng och sen somnade han om till halv 8 =) Gott faktiskt!

Idag är planerna, fika på stan med Emilia och Sandra. Älskar att fika =) Hihi! Fikan blir som vanligt på oden och då blir det en god smörgås. =)

Ursch, jag läste lite om dagismorden i Belgien och barnen som dog var 6 och 9 månader gamla. Åh vad jag lider med dom drabbade. Tänk om någon skulle göra min lilla bebis något ont. Tänk om något sånt skulle hända när min son är på dagis. Nää fy säger jag bara. Nu är det inte bara dessa människor jag tycker synd om och lider med för tänk vad många människor som lever i misär. Tänk bara alla människor som fått dött i våra krig här i världen eller alla barn som fötts in i helt fel familjer och får utstå en massa skit. Och även alla djur som blir plågade för att vi människor som är ganska så stora egoister inte anser att djur har lika mycket värde som vi människor. Ja jag har många såna här tankar om allt, och jag kan inte förstår varför jag fått ett sånt bra liv när det är så många andra som inte har det. Fyyy, jag blir så ledsen när jag tänker på det! Jag är verkligen lyckligt lottad som är född här i Sverige och har ett helt underbart bra liv med mycket glädje och kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0