Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Hejsan

Nu vart fikan avklarad. Så trevligt att fika med Sandra och jag fattar inte att man alltid har någonting att prata om. Hela tiden =). Träffade även på mamma Silena med sin lilla David, hann inte riktigt kika in i hans vagn men jag såg honom på avstånd där dom satt och fika. Lilla söteman. Träffade även på Lisette och det var ju verkligen inte igår. Men tillsist blev våra ögonstenar, eller ja iaf min väldigt ledsen och grinig. Men mamma fattade inte att han faktiskt var hungrig men han fick iaf lite välling och det sa svosch så var det slut, fast han åt för bara 2 timmar sen. Men är man hungrig så är man =) Sen somnade han gott påvägen hem och sov hela vägen. Skönt, men jobbigt att behöva väcka honom när vi skulle gå upp.

Nu står potatisen på kokning och fisken ska snart stekas. =) Det är väl ca 1 gång i månaden som det serveras fisk i detta huset och då blir det panerad torsk, haha.

Sen skulle väl Robban ringa farbror Daniel och kika vad han hade för sig idag, annars blir det till att slappa framför tv:n.

Imorgon ska vi möta Jessica, Tuvis, Sandra och Loke på stan och gå runt och kika. Och på fredag ska vi på fika  med mammor från mammgruppen =)

Hej svejs!

Melvin igår kväll på kvällspromenaden, haha han är allt för go


Ligger och väntar på att mamma ska bli klar


Melvin och hans kompis Loke.
Melvin är väldigt nyfiken på Loke och Loke ser väldigt rädd ut:P

Kommentarer
Postat av: Nicole

En sån mössa har min Melvin oxå. =0)

2009-01-14 @ 16:51:41
URL: http://nikkilife.blogg.se/
Postat av: Nicole & Melvin

Jag tycker oxå om mössan men min sambo säger att den är ful å ser ut som en ridhjälm. Haha!

2009-01-14 @ 18:20:40
URL: http://nikkilife.blogg.se/
Postat av: Marie ~ Williams Mamma ♥

Va trevligt ni ser ut att ha haft det.. Får nog säga att jag är avis, vill med komma ut och fika :P hehhe

2009-01-14 @ 19:49:20
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Marie ~ Williams Mamma ♥

Det låter gott och det är jag gärna med på =)

2009-01-14 @ 20:23:53
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Nicole & Melvin

Ja, tiden går så himla fort. =0) Under graviditeten så gick tiden så sakta men nu så rusar tiden iväg så jag hinner knappt med.

Åh, va kul att du gjort det! Man vet ju inte riktigt vilka det är som läser. Jag går in på din blogg emellanåt å läser hur det är i erat liv å tittar på söta bilder på eran Melvin. =0)

2009-01-14 @ 20:38:55
URL: http://nikkilife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0