Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Kvällen

Nu har jag äntligen lite tid vid datorn =)

Är lite sen på allt känns det som för det står fortfarande buller i ugnen haha och slingorna sitter i mitt hår. Men jag tycker det är ganska så mysigt ändå. Mina 2 pojkar ligger och sover sen länge. =)

Jag är lite sur just nu för jag MISSADE jackan på tradera med 2 sekunder. Faaaan!!! Jag höll verkligen koll hela kvällen så jag inte skulle missa den men så i slutspurten var jag tvungen att ta alla jästa degar men jag trodde jag hade god tid på mig men när jag gick för att kika till autionen så är den slut, och tog slut samma minut.. ÅÅHHH ni kan ju tro att jag blev sur och till råga på allt gick den för ynka 50 kr. =( =( Ursch, så nu är jag väldigt ledsen.

Imorgon är det pannkakslunch hos Amelie som gäller. Ska bli såå gott så =)

Nä nu ska jag ta sista bullplåten sen blir det hopp i säng för min del!!
Natti natti!!

Han busar med mig när jag sitter vid datorn. Man riktigt ser bus i den ungen! =)


Fick även med Loke på kort idag! Inte så lättflörtad men jag lyckades få ett litet leende =)


Min going var inte så lättflörtad han häller, men det är väl som vanligt! Haha
Alltså, det är mammas näsa upp i dagen!! =) =) Stackarn


Melvin fick en present av mamma och pappa idag =)
Nu kan han busa i sitt rum med sin älsklings musik!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, våra pojkar är ju bara för söta

2009-01-30 @ 09:21:11
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Martina

Jo med oss är de bara bra har änteligen fått sova. Hoppas ni får en underbar helg=)

kramar

2009-01-30 @ 10:02:43
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0