Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Kvällen

Hm, jag blir så trött och otroligt ledsen på hela denna konstiga situation   =(. Kommer inte gå in på detaljer men det är ett stort problem och det har funnits i många många år.

Och just nu känner man sig så otroligt dålig och att man inte alls räcker till. Jag går och gnager med mig själv om detta varje dag och det t enda man kan göra är att bara titta på. Eller man kan säkert göra mer men det blir aldrig så. Detta problem har satt mig i vissa situationer som är väldigt svåra att ta sig ur. Jag är så ledsen för att det ska vara såhär och jag vet inte alls när eller hur detta kommer lösa sig. Jag har försökt tänka bortom det hela och skita i det men jag känner att jag blir bara hårdare och hårdare inuti mig. Jag vill inte det. Jag mår så dåligt över detta och det finns i mitt liv hela tiden. Och nej mormor jag behöver ingen att prata med =) Vill jag prata så gör jag det! Hihi. Men tar man och disskuterar problemet blir det bara ännu mera problem och det orkar jag faktiskt inte ta itu med, just nu iaf. Jag har en låda i mina tankar som jag slänger allt dåligt i och hoppas att det en dag försvinner av sig självt.

Nää fy ni får ursäkta mig men jag behöver få ur mig lite dålig luft på bloggen!

Ha en najs kväll!!

Kommentarer
Postat av: Marie ~ Williams Mamma ♥

Finns här om du vill slänga ur dig lite skit .. =)

2009-01-14 @ 23:03:34
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Marie ~ Williams Mamma ♥

Tack, kände att det va dags att förnya mig lite :P

2009-01-14 @ 23:15:20
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: martina

va skönt att ni lämnat han några gånger, ja vi får nog lov att göra de här snart cokså:)

Jo jag hoppas att hon snart tar och börjar sova vanligt igen rätt jobbigt att sitta vacken så här på nätterna. men emn!

Hoppas du mår bättre snart

kram

2009-01-14 @ 23:18:56
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hoppas allt ordnar sig för dig Emma! Inge kul att gå runt å må dåligt ju :/

2009-01-15 @ 10:18:33
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: silena

usch Emma låter inget bra.kan känna igen dig i de du skriver har saker som härjar i mitt liv som nog aldrig kommer bli bra!du får tänka på Melvin dom brukar ju kunna liva upp än dom små liven:)

2009-01-15 @ 11:55:41
Postat av: Anna

grattis på 7 månaders dagen önskar fanny som blir 8,5 månade i dag..=) precis 1,5 månad mellan då små gulle pluttarna..=)

de är ju inte kul att du inte mår bra. du kanske sätter för stor press på dig själv.. alla duger precis som man är...=) många kramar. från mig

2009-01-15 @ 14:50:57
URL: http://famaskhemwahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0