Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Måndag 26/1

Ny vecka idag och kina buffé på schemat. Ska alldeles strax gå och göra mig iordning så jag hinner och är klart när Marie kommer hit. Alla tjejorna lämnar oss i sticket =) Var meningen att alla vi skulle ut och käka men nu slutar det med bara mig och Marie, fast  det gör inget för vi har lika roligt och gott ändå =) hihi!

Skulle egentligen följa med Amelie och hennes familj till götet imorgon på barnmässan men Melvin har ingen passning och jag vill inte dra med honom till den folkmassan. Skulle bara vara jobbigt. Men det kommer väl fler gånger =).

Nä nu har jag 1 halvtimme på mig och jag sitter i bara jamasen!
Skriver mer sen!
Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Sandra

mitt illamående gick över när jag åt frukost :D så jag har bara lite ont i halsen så kommer nog till ÖF ändå :)

2009-01-26 @ 10:58:17
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Emily ♥♥

Mörn mörnnn :-) Ja det är jätte spännande nu, man går & är nervös o väntar hela tiden.. även fast de flesta går över tiden så är det ÄNDÅ bara 2 veckor kvar liksom och man vet att det KAN hända när som =) Haha jaså du fyller den 13onde, då har han nog kommit hoppas jag.. dom lovade att jag inte ska behöva gå mer än någradar över tiden för då sätter dom igång mig för jag har de så jobbigt. Så någon tur har jag ialf om jag nu går över.. hahaha!

MMMMM va gott med kina, sk tvinga gubben till det. MUMSSSSSSSSS ha en bra dag!!!(: pussa sötnosen

2009-01-26 @ 11:31:02
URL: http://emsiss.blogg.se/
Postat av: linda

hej!

jag va inne å läste din blogg å såg att du skulle gått på barnmässa i morgon i göteborg, va e de för någon?? jätte fin blogg och super söt son du har.

2009-01-26 @ 13:03:50
Postat av: Sandra

HAHAHA, det är omöjligt!

2009-01-26 @ 15:15:18
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Ja visst vet denna människa precis de. Jag hade skämts haha

2009-01-26 @ 15:18:49
URL: http://jessicanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0