Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Måndag 5 Januari

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år. ETT  JÄTTE STORT GRATTIS TILL JESSICA! Hoppas du haft en bra 22 års dag?! =)

Som ni ser har JAG gjort en ny design på bloggen! =) Blev faktiskt väldigt nöjd. Åh vad jag är duktig. Haha!
Men ni ska veta att det är grymt svårt att göra en bloggdesign. Så jag har även tappat blogg tid när jag hållt på. Hihi, men riktigt färdig är jag inte, Amelie ska hjälpa mig imorgon och fila lite.

Idag har vi varit hemma hos Jessica och firat henne med god tårta och massa kakor =). Vi fick ju inte tag i hennes present idag så det blir till att åka och fixa den imorgon och fira henne lite till =).

Jag tror Melvin kanske börjar bli sjuk. Han har riktig ränneskita och han har spytt några gånger nu ikväll och det är inte likt honom. Och han somnade i vanlig ordning vid halv 9 men vaknade ca 1 timme senare och bara gnällde och grät. Så då gav vi honom en alvedon ifall han har ont eller inte mår bra och nu har han sovit en stund iaf. Så jag hoppas den hjälper.

Ja imorgon ska jag som sagt ut och fixa Jessicas present och med mig ska jag ta Marie och Amelie. Melvin får snällt stanna hemma med pappa som är ledig.

Nä nu har mina två änglar somnat så jag får väl göra detsamma. Och tyvärr blev det inga bilder idag för jag har totalt glömt ta några, men bättring imorgon!
God natt på er!
Kraaam


Kommentarer
Postat av: Mamma Jessica

Tack älskade Emma, du är så söt!

2009-01-05 @ 23:24:22
URL: http://jessicanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0