Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Nya gåstolen

Får säga GRATTIS till min mamma som nu är väääldigt nära sin examen. =) Ska och titta på henne på fredag.

Idag kom äntligen den efterlängtade gåstolen. Suvären är den och vi är bara på det lägsta läget. =) Det finns 2 lägen till så det betyder ju att han kommer kunna ha denna lääänge till =)

Jag sitter här framför tv:n alldeles ensam och frossar i min sjuka kropp. Jag orkar inte riktigt gå och lägga mig och dessutom fastnade jag i en jätte bra film.

Melvin har dessutom börjat gå jätte bra. Om man låter honom hålla i sin lära-gå- vagn så klarar han att gå ensam några få steg, fast man får ju stå beredd när han tappar greppet. Han kommer nog inte bli den som kryper. För när han ligger på golvet har han inte ett enda tecken på att han kommer börja krypa inom snar framtid iaf.

Imorgon ska vi bara vara hemma igen och friska till. Det är väldigt skönt och väldigt behövligt att bara få vara hemma och inte göra något när man inte mår så bra.

Nää nu måste jag kika på filmen =)
Ha det gott

Sitter riktigt duktigt, när han vill


I sin nya gåstol.
Han älskar leksakerna på gåstolen =)




Kommentarer
Postat av: Tant Johanna

Hej vännen! Hoppas du snart blir frisk. Riktigt fin gåstol! Kram på er

2009-01-07 @ 23:26:12
Postat av: Sandra

Sicken fräsig gåstol :) Och så duktig han är (syftar på att han börjat lära sig gå). Såklart han hoppar över krypningen, han tycker de väl är onödigt när han kan lära sig gå på engång ;)

2009-01-07 @ 23:27:03
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Marie ~ Williams Mamma ♥

va fin den nya gåstolen va :)

2009-01-08 @ 09:30:30
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0