Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Onsdag 21/1

God morgon alla morgonpigga människor!

Idag är jag faktiskt ganska pigg och utvilad. Jag har börjat lägga mig när Robban går och lägger sig på kvällen och då hinner man få lite mer sömn. Fast man kanske inte somnar med en gång så ligger man ändå och vilar. Jag tror jag är den enda människan som har så mycket tankar när det blir tyst. Ibland blir jag rädd för mig själv när det inte går att sluta tänka, och det är verkligen hur mycket som helst som flyger runt i huvudet.

Melvin han ålar omkring i världens fart här på golvet, han är numer överallt och pillar =) Han är såå himla go. Igår när jag satt vid datorn var han tyst väldigt länge och när jag kikade bakom mig ser jag att hela han krypit under våran hallmatta, haha vad jag skrattade. Och jag tog fram kameran för han kikade upp med världens leende från mattan men min kamera ville inte ta kort när jag ville så han hann krypa ut innan jag fick bilden. Åh vad sur jag blev, så vi ska nu köpa en ny =)

Idag ska vi promenera upp till Strömslund hem till Sandra, det ska bli skönt att få komma ut lite på promenad. Sen kommer Robban och hämtar oss för vi ska ut till överby och köpa födelsedagspresent. =)

Att jag var dålig på att blogga igår var för att jag gjorde en design till Emilia på hennes blogg =) Det tar ju sin lilla tid, det blev en ganska enkel design men jag är väldigt nöjd ändå =).  Kika in den här Emilia och Alvin. Hoppas hon blev nöjd!

Nu ska jag läsa tidningen.
Hej så länge

Min busunge


Nu är han överallt och pillar


Och under bordet gillar han att mysa


Kommentarer
Postat av: Jessica

Va jag känner igen de där med tankarna. För mig räcker det nästan att kvällen börjar komma (även om jag älskar kvällar oxå) så börjar tankarna cirkulera o skapa massa hemsk oro m.m..



Han är så duktig lila killen:) kan tänka mig att de blir extra mycket dammsugning nu när han är över allt :)



kraam

2009-01-21 @ 10:57:37
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag mena förstås lilla killen och inte lila haha

2009-01-21 @ 10:58:52
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Sandra

jag trodde inte hon hade en blogg?



Åh så duktig han är, och på så kort tid! :)

2009-01-21 @ 11:04:02
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Marie - Williams Mamma ☆

hahah så söt han är =)

2009-01-21 @ 11:15:57
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag är fager som få ;)

2009-01-21 @ 12:36:19
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: silena

men shit var fort de går kommer dom på hur dom ska göra så går de verkligen undan sen:)

2009-01-21 @ 17:19:27
Postat av: Johanna W

Hej! Tack för igår, det är så mysigt att träffa er!!! Vad fin din blogg är :) Ses imorgon!

puss & kram

2009-01-21 @ 18:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0