Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Tisdag 13 januari

Morrn morrn!

Det är fortfarande ett riktigt skit väder ute här i Trollhättan. Men det kan ju faktiskt vara ganska bra att det är det ibland för då har man ju en ursäkt för att bara ta det lugnt någon gång =) Och det har vi verkligen gjort det sista, men det är otroligt behövligt.

Melvin sover just nu sin lilla powernap, men hoppas den inte blir allt för lång. Igår sov han ca 3 timmar. Haha men idag ska tant Johanna passa honom en stund medans jag och Amelie ska äta kinabuffé =) Han blir ju så rastlös när han måste sitta stilla så både han och jag får det bättre om han får stanna hemma och leka =) Och snälla Johanna som tar sig tid och passar honom. Tusen tack!
Dom som inte är föräldrar förstår inte vilken lyx det är att bara få gå och handla ifred. Minsta lilla man ska göra blir en jätte grej när barnen ska med. Så då är det skönt att man faktiskt har lite avlastning inte allt för långt bort =)

Just nu sitter jag och lyssnar på 2 av världens finaste låtar, Lady in red med Chris De Burgh och Just around the corner med Robin Cook.
Och Robban har varit så snäll och fixat fram en film som jag inte sett på flera år men som är så bra. Mask heter den men det är inte den med den gröna masken utan detta är en verklighetsbaserad film om en kille som föddes med "vattenskalle" fast ändå inte det, kommer inte ihåg vad det riktigt var. Men Cher spelar mamman iaf. Skiiit bra film och såå sorglig. Så den ska jag kika på ikväll eller imorgon när den är klar. Och igår kikade jag på Lejonkungen 2 och den hade jag inte sett. Haha jag som trodde jag sett alla men icke sa nicke, den hade jag visst missat. Och jag började även titta på 3:an men den är inte alls bra så den skippade jag efter ett tag. Och Robban ska få fixa fram Ringaren i NotreDam 2 för den har jag inte sett =) hihi!! Älskar att bara kunna ta mig tid för att se film.

Vi hörs kanske senare igen
Hej

Slappar med morsan i soffan


Nu är det powernap dags

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vilken sö tkille! Hur gammal är han? Jag har en son som är drygt 8 månader.

2009-01-13 @ 12:04:25
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Johanna/moster

ja, visst är den filmen bra.

Helt otrolig =))

2009-01-13 @ 15:15:02
URL: http://meller.blogg.se/
Postat av: Tant Johanna

Hej!

Så lite så, du vet ju att jag älskar att passa lill killen;) Vi måste ta en fika snart, var allt bra längesen. Nu ska jag strax iväg och jobba :( Ha det så gott!!



kramizzz

2009-01-13 @ 15:20:17
Postat av: Niklas Riddarlo

"Haha jag som trodde jag sett alla men icke sa nicke" citat.. hmm.. jag kommer då inte ihåg när jag sa icke. men men only god know right !!!)! :) när bjuder ni hem oss på bullar o kaffe igen ? :)

2009-01-13 @ 23:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0