Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Tisdag 20/1

Hejsan!

Just nu ligger Melvin på golvet och ålar omkring. =) Och något roligt som han har kommit på är att trycka på stereon så radion går igång och det tycker han är jätte skoj så det gör han ett antal gånger om dagen, hihi.
På tv:n är det efter tio och det är Tilles mamma och pappa som pratar om hans sjukdom och hans nya syskon. Det är så roligt och bra att man kan kolla upp redan i magen om barnet har en särskilld sjukdom.

Idag har vi visst inga planer alls och det är så skönt. Eller jag måste gå och handla lite till makaronilådan, men det är det enda.

Inatt har Melvin sovit jätte bra, men tyvärr inte han mamma (inatt igen). Jag ska sluta läsa om domedagen tror jag. =(

Imorgon är det fika hemma hos Sandra som gäller och på torsdag ska jag träffa våra vänner från Ystad, Anna och Fanny. Det ska bli jätte roligt. Är ju inte allt för ofta man träffas. =)

Nu ska jag göra min son sällskap på golvet.
Hej så länge

Busar mot glasväggen





Mina älsklingar

Kommentarer
Postat av: Marita & Nova

Det var Felix föräldrar, inte Tilles, som var på Efter Tio igår.. Bara påpekar.. =P



Hoppas allt är bra med er..

Ha en bra dag!

2009-01-20 @ 10:57:08
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: Marita & Nova

Jaha, ja, nu är jag med.. Min bloglovin-prenumeration ville inte riktigt visa att du hade skrivit det idag.. trodde det var igår du skrivit.. haha, så kan det gå..



Jodå, allt är bra med oss oxå.. Varit ute i slasket å promenerat.. Blev blöt upp till knäna typ.. :S Inget kul, nu vill vi ha vår. :)

2009-01-20 @ 14:08:46
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: moster/johanna

du borde ta en bild från dig när du är liten och en på melvin och lägga dom bredvid varandra, så skulle alla kunna se likheten mellan er . för herre guud vad lik han är dig .

2009-01-20 @ 19:08:09
Postat av: Anonym

ssså söt han är.... o va lika ni är...

2009-01-20 @ 21:33:26
Postat av: Sarah

Ja det finns ju så mycket olika tester. Graco är säkert jättebra, har ju ett sånt babyskydd nu. Men har nog fastnat för BeSafe nu ändå. Har fått bättre i dom flesta tester och tycker den är rätt snygg också =P

2009-01-20 @ 21:53:25
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/
Postat av: Mormor Lisa

Han kämpar verkligen för att nå nappen.

Hur ska du klara av att säga nej till dom ögonen, det kommer inte att bli lätt. Han är ju bara sååååå charmig o såååååå jättego o fin.

Kram till er alla tre.

2009-01-21 @ 01:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0