Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Återigen sjukhusbesök

Japp, nu ligger Melvin inlagd. Robban sover däruppe med honom inatt.

Vi ringde in idag för att Melvin har gått väldigt konstigt dom senaste dagarna. Han har lixom varit jätte vinglig och ramlat massor även när han sitter. Så dom tyckte vi skulle komma in så dom fick ta en kik. När doktorn kom in och pratade med oss så såg hon hur han gick jätte ostabilt och han ramlade flera gånger. Hon kikade igenom honom men allt var helt okej. Så hon tyckte att han skulle läggas in så dom fick ha koll på honom. Det togs blodprover och kisseprover men det visade bra. Så dom beslutade att avsluta antibiotika kuren för att se om det kanske blev bättre. Men hon trodde absolut inte det hade att göra med antibiotikan för den ska inte ge sånna biverkningar. Men för säkerhetens skull tog dom bort den. Han är inte alls nöjd med livet just nu. Han äter jätte dåligt, eller ja vällingen får han ju i sig men säger lixom inte till när han är hungrig. Men mat eller annat vill han inte ha. Han fick glass och juice men det ratade han bara. Och då är det något som är fel. Men han är allt glad vissa stunder på dagen och fortfarande lite aktiv. Men han är inte nöjd som sagt.

Men imorgon får vi veta mera. Då får vi se vad som ska göras och hur han reagerar utan antibiotikan. Men det första som kommer upp i huvudet när dom inte hittar några fysiska fel är att bara det inte är strul i hjärnan på honom. Men det tror jag inte och hoppas jag verkligen inte att det är. 

Så imorgon åker jag upp vid halv 8 tiden så jag inte missar ronden.

Och jag håller alla mina tummar för att dom inte ska ringa in mig på arbete imorgon. Jag vill verkligen inte det när min älskling ligger på sjukhus och inte mår  bra. Men jag har varken fått något schema eller hört något alls från jobbet så jag är lite besviken på dom. Vill ju inte gå runt och inte veta när jag ska in och jobba. Jag går ju faktiskt egentligen på schema.

Jaja nu ska jag inte tjata, får passa på och lägga mig nu.
Uppdaterar när jag vet mer!
Kram




Kommentarer
Postat av: Marie

åh lilla älskade melvin!!

Krama han från oss!!

2009-07-14 @ 23:02:35
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: anna

men .... stackars sjukhus nu igen ..=/ hoppas de inte är något allvarligt.. kram på er..

2009-07-15 @ 01:07:05
URL: http://fannysvarld.blogg.se/
Postat av: Jessica o Tuva

Ååh de gör ont i ´hela mig att läsa att Melvin är dålig. Förstår verkligen att de är riktigt frustrerande att inte veta vad de är. Tänker på er och hoppas Melvin blir bra snart! kraam

2009-07-15 @ 01:13:37
URL: http://minfamiljojag.blogspot.com
Postat av: Kajsa & Harry

Men fy va han råkar ut för allt lilla Melvin....vi lider med er & tänker på er massor!!!! Hoppas verkligen inte att det är något annat än nåt dumt virus....Tusentals kramar från hela familjen!!

2009-07-15 @ 09:50:16
URL: http://kajsahjelm.blogg.se/
Postat av: Mormor Lisa

Tänker på er o håller tummarna för att Melvin får komma hem snart. Kram

2009-07-15 @ 09:52:22
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: lisa

Hoppas han kryar på sig snart och får komma hem. Tänker på er massor. Kram

2009-07-15 @ 10:50:35
Postat av: Amelie

Nej! Hoppas att allt kommer att bli bra! Tänker på er jättemycket och hoppas att de ska fixa vad som är fel på Melvin så han blir en frisk pojke igen! <3

2009-07-16 @ 14:55:13
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0