Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Fredag 10:e Juli

Hej hopp!

Jag är såååå slö. Orkar ingenting nu känns det som och att veta att man snart ska tillbaka till jobbet gör inte det hela bättre. Känner redan nu hur mitt humör har ändrats. =( Men jag håller alla mina tummar för att det inte blir allt för länge som jag ska behöva jobba där.

Idag har vi inte gjort så mycket. Robban har varit iväg och köpt en toastol och blandare till både kök och badrum. Men Melvin har fortfarande feber så vi är hemma och tar det lugnt.

Och eftersom han är sjuk så blir det inte av att han åker ut till kusten med Johanna och Markus utan han får stanna hemma med mamma och pappa. Och bröllopsfesten vi skulle på imorgon fick vi tyvär avboka. =( Men så är det när man har barn, oväntade saker händer. Men vi får väl ta en liten bröllopsfika någon dag framöver med Sandra istället =).

Imorgon kommer Anki och Dennis hem så då blir det till att sova hemma igen. Men det har varit skönt att få komma bort lite, även om det bara är några km. =)

Det går lite segare med lägenheten nu vi hade ju inte riktigt räknat med att Melvin skulle bli sjuk. Men vi har ju gott om tid på oss.

Nä nu ska jag baka äpplepaj som vi kan ha till efterätt sen...
Kraam

Min snuttegubbe!
Älskar dig oerhört mycket...Världens vackraste barn!!!

Kommentarer
Postat av: Tant Johanna

Jag förstår er att det inte hade varit roligt att lämna bort Melvin om vi skulle till kusten nu när han är sjuk men vi får se om han kanske kan komma med imorgon!



Hälsa goingen!



Många kramar från oss

2009-07-10 @ 14:55:01
Postat av: Mormor Lisa

Förstår att ni vill bli färdiga med lgh. men Rom byggdes inte på en dag:-))

Vad stor han blir gosegubben, jag hänger inte riktigt med nu tror jag. Kram till er alla.

2009-07-11 @ 11:31:39
URL: http://emmaaronsson
Postat av: Kari

Skönt att höra att Melvin mår bättre. Sköt om dig Emma och tänk på att jag tänker på dig.

2009-07-11 @ 23:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0